Timebestilling på Legelisten - integrasjon med Pasientsky på plass

Vi er glade for å kunne offentliggjøre at vi nå har på plass en teknisk integrasjon med det ledende journalsystemet EG Pasientsky. Systemet brukes av over 4000 behandlere i Norge. Integrasjonen gjør det mulig for behandlere og klinikker å legge ut ledige timer på Legelisten, slik at pasienter kan booke disse. Bestillinger kommer rett inn i behandlerens kalender, uten at noe manuelt arbeid kreves fra klinikkens side.

Med timebestilling på Legelisten er det lett å se hvilke bestillinger som kommer fra Legelisten. Hver måned får man også en oversikt over timene som har blitt bestilt på Legelisten. Les mer om timebestilling på Legelisten.no her.

Fordeler for klinikker som bruker Pasientsky

Bruker din klinikk Pasientsky? Ønsker dere å få flere nye pasienter? Med Pasientsky-integrasjonen kan vi nå tilby dere timebestilling på Legelisten. La oss hjelpe dere med å legge ut deres ledige timer slik at pasienter kan booke disse. Send meg en epost til larshaakon@legelisten.no eller sett opp et videomøte for en gjennomgang:

Bestill gjennomgang

Vil du se hvordan timebestilling på Legelisten fungerer? Ta for eksempel en titt på denne eller denne profilen eller se hvordan det ser ut i søkeresultatet her.

Om timebestilling på Legelisten
Legelisten lanserte timebestilling som tjeneste i februar 2024. Stadig flere klinikker og behandlere bruker nå tjenesten til å få nye pasienter. Vi har per i dag tekniske integrasjoner med følgende journalsystemer: Opus, Anita Systems, Muntra, Pasientsky, Acuity Scheduling og Easypractice. Vi legger stadig til nye journalsystemer. Ønsker du at vi skal legge til journalsystemet du bruker? Send meg en epost til larshaakon@legelisten.no.

Legelisten hadde 2,6 millioner brukere i 2023. Nettsiden har oversikt over 16 000 helsepersonell og 9000 klinikker og er Norges ledende tjeneste som er dedikert til å hjelpe pasienter finne gode behandlere og klinikker.