Psykolog Kristin Rantanen

Telefonnummer994 67 725994 67 7 ...
Strøket 7 1383 Asker

Siste vurderinger av Psykolog Kristin Rantanen

Kompetent, trygg og empatisk

Kristin Rantanen Skrevet

Høyt kompetent psykolog som virkelig bryr seg om pasientene sine. Ser diplomatiske løsninger på kognitive "knuter" og hadde alltid en teknikk i baklomma for hva enn jeg kom inn med av følelsesmessige problemer.
Veldig lett å stole på og åpne seg for. Kommer tilbake så fort jeg har muligheten!

Varm og trygg psykolog

Kristin Rantanen Skrevet

Jeg opplever Kristin som en psykolog det er lett å snakke med, og som viser stor forståelse og omtanke. Hun klarte raskt å forstå hva jeg trengte hjelp med. Hun er intuitivt en god menneskekjenner. En sjelden egenskap kun enkelte mennesker innehar. Veldig glad for alt hun har hjulpet meg med. Kan virkelig anbefale Kristin til alle!

Tidenes psykolog

Kristin Rantanen Skrevet

Kristin - tidenes psykolog og vel så det!

Menneskelig nær og faglig sterkt. Hun stråler trygghet og omtanke!

Helhjerta, tillitsfull, engasjert, genuin, empatisk, tilstede og raus er ord som beskriver Kristin.

Anbefaler Kristin på det varmeste❤️

Trygg, åpent medmenneske

Kristin Rantanen Skrevet

Vi var hos Kristin i forbindelse med samlivsproblematikk. Ved å fokusere på hver av våre individuelle "belaster" og hvordan dette påvirker oss som par og familie, hjalp hun oss med å skape mer forståelse.

Kristin er utrolig flink til å lytte, og byr på seg selv på en måte som skaper tillit, trygghet og utvikling uten at det blir masete. Fokus på selvbevissthet, mindfullness etc., hjelper veldig uten at det blir for "alternativt".

Jeg kunne skrevet en lang bok, men vi er evig takknemlig for hjelpen fra Kristin, og skulle ønske vi kunne gått fast til henne hver eneste uke ❤️