Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Opplever ikke å bli forstått

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Er ikke ofte til fastlegen, men de gangene jeg er der opplever jeg ikke å bli forstått. Får kortvarige midlertidige løsninger om jeg i det heletatt får noen, i stedet for å komme til bunns i plager som har eksistert over lang tid.

Hyggelig, men ikke pålitelig

Lege: Mads Stene Johannessen Skrevet

Hadde Mads tidligere, og han var veldig hyggelig når man hadde time. Men han fulgte ikke opp med hva vi snakket om, skrev ikke dokumentene vi ble enige om samt jeg måtte purre i 3 måneder og resultatet ble ikke i nærheten av hva som stemte.

Jeg vil tro Mads er en kjekk fastlege dersom man har mindre og lette helseproblemer, men for større og kompliserte situasjoner var han ikke pålitelig nok og skapte meg mye større problemer i stedet for å hjelpe.

Fantastisk fastlege

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Henrik er den beste fastlegen jeg har hatt. Han bryr seg om pasientene sine og gjør sitt beste for at de skal ha det bra. Den hjelpen han har gitt meg har vært uvurderlig og jeg har ikke fått så god hjelp av noen andre fastleger.

En super lege

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Sara er en omsorgsfull, kunnskapsrik og behjelpelig lege. Hun tar både fysisk og mental helse seriøst, og stiller opp for deg når man trenger henne. Alt i alt en super lege!

Super fastlege!

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Flyttet til Trondheim 3 år siden, og jeg kjenner at jeg har vært veldig heldig med fastlegen jeg har fått. Veldig åpen og hun viser at hun virkelig vil hjelpe.

Hvert problem jeg har hatt så har hun funnet fiksen for det meste. Utrolig takknemelig.

En lege som bryr seg :) !