Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Den beste legen jeg har hatt.
Tar seg god tid, og lytter til deg.
Alt i alt en veldig flink lege. Ingenting å utsette på.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Jeg hadde tidligere enn lege som var arrogant og som ikke tok meg på alvor, og da jeg flyttet til Trondheim var jeg redd for at jeg skulle få en lignende lege. Jeg valgte Elin og fikk det motsatte! Elin er veldig omtenksom og fikk meg til å føle meg trygg. Jeg har slitt både fysisk og psykisk, og alle bekymringer har blitt tatt på alvor og undersøkt grundig. Hun bruker også god tid, og jeg har aldri følt at jeg må forte meg. Nå flytter jeg på nytt, og må dessverre bytte fastlege. Skulle ønske jeg kunne tatt henne med meg! Elin er den beste legen jeg har hatt.

Dyktig og behagelig lege!

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Marianne er en fastlege å anbefale videre. Satt igjen med en så god følelse etter siste besøk at jeg måtte inn og skrive en anmeldelse her. Hun fremstår dyktig, kunnskapsrik og effektiv uten å virke travel. Behagelig å prate med og tar deg på alvor. Beste fastlegen jeg har hatt.

Engasjert

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Min opplevelse av Marianne er at hun er tydelig, trygghetsskapende, engasjert og nysgjerrig. Hun opptrer respektfullt med en genuin interesse for å hjelpe.

Du finner ingen bedre fastlege enn dette!

Lege: Sara Leirfall Skrevet

Sara er fantastisk. Jeg har bodd i Trondheim i 10 år, og hatt flere tilfeldige fastleger som ble valgt etter hvor jeg bodde. Det var også ganske tilfeldig at jeg endte opp til Sara til slutt, hun hadde noen ledige plasser og jobber relativt sentralt. At jeg landet her for 4-5 år siden anser jeg som et av de heldigste hendelsene i livet mitt, og endret helt synet mitt på fastleger. Her blir du tatt seriøst med både stort og smått, du får ærlige tilbakemeldinger og konkrete svar og løsninger. Sara har hjulpet meg både psykologisk og fysiologisk. Hos Sara føler man seg alltid velkommen, og man må sjeldent vente lenge på time eller for å komme inn. Sara har satt meg i kontakt med den kommunale helsetjenesten når jeg hadde en personlig krise (med god oppfølging fra henne), tatt celleprøver, satt inn spiral, sjekket føflekker, tatt blodprøver, henvist meg videre ved behov - tatt saken selv dersom det ikke var nødvendig. Hun lytter 100%. Hun er også fenomenal på oppfølging. Jeg mener oppriktig at denne kvinnen har bidratt til at jeg har et bedre liv. Har anbefalt henne videre til flere jeg kjenner, og en venninne som også nå bruker henne er minst like fornøyd som meg - selv om hun har hatt helt andre utfordringer enn det jeg har. Anbefales på det aller varmeste.