Gildheim Legesenter

Falkenborgveien 35c 7044 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Gildheim Legesenter

Forståelsesfull, kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Elin Johanne Hansteen Strøm Skrevet

Det har vært fantastisk å ha Elin som fastlege gjennom flere år. Det er grunnet flytting til en annen landsdel at jeg ser meg nødt til å bytte. Elin har fulgt meg opp med tilsynelatende stor forståelse for og kunnskap om mine problemer og behov, og hun er en svært god, tålmodig og lyttende samtalepartner. Jeg har mye å takke denne legen for. Jeg har intet å bemerke annet enn å stå for de varmeste anbefalinger.

Trygg og godt

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Hadde Marianne som fastlege hele tiden jeg bodde i Trondheim--og litt etter jeg flyttet til Oslo. Hun er veldig omsorgsfull.

Kan være av og til vanskelig å komme inn i kontoret.

Dyktig lege

Lege: Mads Stene Johannessen Skrevet

God lege som lytter og tar seg tid til deg. Gir konkrete råd. Alltid positiv og service innstilt. Anbefales!

Utrolig flink og hyggelig fyr

Lege: Henrik Richter Hammeren Skrevet

Har hatt Henrik som fastlege i ca et halvår og må si at jeg har aldri vært så fornøyd med en fastlege før. Han er en høfflig og dyktig lege, som virkelig viser interesse for deg og vil hjelpe til med hva enn du sliter med. Hadde beskrevet probleme mine med tre andre fastleger som ikke så alvoret, mens Henrik så det underliggende problemet med engang og navigerte det forferdelige systemet som er offentlig helse, og klarte å få meg inn i behandlingsløp kjapt. Er utrolig takknemmelig og kan TRYGT anbefale Henrik.

Erfaren og flink lege

Lege: Marianne Aadal Skrevet

Jeg bor et godt stykke unna Gildheim, men velger allikevel å beholde Marianne som min fastlege da hun er svært kunnskapsrik og dyktig! Dette er en lege som støtter deg, og gir god oppfølging.