VIMS Allmennleger AS

Solheimsgaten 13 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved VIMS Allmennleger AS

Dyktig og empatisk

Lege: Cathrine Hestenes Skrevet

Vi har hatt Cathrine som fastlege siden juni 2024. Hun er alltid tilgjengelig, omsorgsfull, tar pasientene sine på alvor, og hun er dyktig. Cathrine bryr seg om sine pasienter, følger problemstillinger opp. Hun er imøtekommende, hyggelig, og kan sitt yrke.
Anbefaler Cathrine på det varmeste, og ønsker henne mye lykke til i jobben!

Lyttende og trygg fastlege

Lege: Torgeir Fjeldstad Nerbøvik Skrevet

Mitt inntrykk av Torgeir er at han er trygg, lyttende og god lege. Han lytter, men også sier hva han mener og lager en plan når det gjelder sterkt vanedannende medisiner. Har alltid en plan sammen med pasienten

Fornøyd med min nye fastlege

Lege: Martin Aarland Holm Skrevet

Martin Aarland Holm fremstår som særdeles kunnskapsrik, lyttende, forståelsesfull og empatisk lege.

VIMS har lyse og innbydende lokaler, men venterommet er noe begrenset i størrelse.

Personalet i resepsjonen er imøtekommende og vennlige.

Til tross for noe ventetid, opplevde jeg at legen tok seg god tid og ikke forhastet konsultasjonen.

Samlet sett er jeg meget fornøyd med min erfaring så langt.

Flotte ansatte

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Legekontoret har flotte ansatte, men vikaren er en veldig dårlig lege som lytter lite til pasienter og som bruker unødvendig lang tid på alt hun foretar seg. Anbefaler å styre unna.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Myntevik har vært min fastlege ——helt suveren men er overtatt av fotballaget Brann***trist men mange av oss ønsker legen vår tilbake….Mvh. [Navn fjernet av moderator]