VIMS Allmennleger AS

Solheimsgaten 13 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved VIMS Allmennleger AS

Flott legekontor, dårlig vikar

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Legekontoret har flotte ansatte, men vikaren er en veldig dårlig lege som lytter lite til pasienter og som bruker unødvendig lang tid på alt hun foretar seg. Anbefaler å styre unna.

Det er også alltid forsinkelser.

Bra og omsorgsfull

Lege: Cathrine Hestenes Skrevet

Hun er flink, man føler man blir hørt når man kommer til henne med sine problemer. Hun tar problemene på alvor.

Flink og trygg lege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Får alltid svar når jeg spør og hjelper til med de trenger uten at trenger spørre 100 ganger. Blid og hyggelig

Magnus Nordstrand Myntevik er en hyggelig kar

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Dessverre har har han ikke vært på kontoret de to siste årene fordi han har vært for opptatt i Brann.
I disse to årene har han hatt forskjellige vikarer. Disse har vært fantastisk hyggelige og dyktige, men jeg har savnet kontinuitet og oppfølging av mine problem.

Fantastisk lege

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Magnus er den beste legen jeg noen gang har hatt. Han lytter, og er forberedt til hver eneste time. Som pasient blir man sett og forstått, og tatt på alvor. Jeg valgte å beholde han i flere år etter at jeg flyttet fra Bergen, for jeg ville ikke bytte. Nå har jeg dessverre latt han gå, og bare håper så inderlig at min nye fastlege er i nærheten av så trygg og flink som Magnus.