VIMS Allmennleger AS

Solheimsgaten 13 5058 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved VIMS Allmennleger AS

Flott og engasjert

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Magnus er en flott og engasjert lege som bryr seg om pasientene sine. Alle i vår husholdning har hatt Dr. Myntevik som familielege helt fra starten av hans legekarriere. Vi vet alltid at vi kan stole på Magnus og vet at våres helse blir ivaretatt. Han er en superstjerne av en lege. Han er helt eksepsjonell og vi er alle veldig glad for å kunne kalle Dr. Myntevik for VÅR fastlege.

Dyktig og grundig

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Dyktig og grundig lege, god kommunikasjon. Vi var der i forbindelse med luftveier/astmaproblematikk og er veldig godt fornøyd med måten dette ble utredet på og videre innspill om trening. Topp innsikt på idrett, anbefales.

Presis, lyttende og dyktig

Lege: Ida Nipen Egeland Skrevet

Ida har klart å få meg til helst å ikke ville bytte fastlege selv etter at jeg flyttet til Oslo.
Hun har klart å kombinere tre sjeldne egenskaper:
* tar seg tid til å lytte
* grundig og empatisk
* holder stort sett tidene.
Har du time 1030 så er du etter min erfaring inne senest 15 min etter.

Fraværende

Lege: Magnus Nordstrand Myntevik Skrevet

Får alltid en følelse av at han ikke er tilstede når jeg forteller om problemet mitt. Han ser alltid trøtt og ufokusert ut som om han ikke har sovet på noen dager.
Har opplevd flere ganger at han tar telefonen eller svarer på meldinger i legetimen.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Ida Nipen Egeland Skrevet

Ida gjør en utrolig god jobb mtp oppfølging. Hun tar pasienten på alvor, og tar heller flere "unødvendige" tester frem for å ikke ta nok tester. Jeg er mektig imponert over henne som lege, både med tanke på oppfølging, men også måten hun kommuniserer med meg som pasient. Kan varmt anbefales.