Tromsdalen Legesenter

Solstrandveien 19 9020 Tromsdalen

Siste vurderinger av behandlere ved Tromsdalen Legesenter

Følte ikke at jeg hadde en LEGE

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Han virket kald , fremmed og unaturlig selv om han utad ga inntrykk av å ville hjelpe , men jeg følte at han ikke brydde seg om meg og min helse , han fikk meg til å føle meg som en engstelig hypokonder. Han virket også en del famlende og usikker . Da jeg ble syk og en offentlig instans ba om legeerklæringer var han veldig sein med å sende dem inn , og han skrev kun ett -1 - ord på erklæringene , og ordet var navn på en diagnose . Siden det var forskjellig diagnose- navn hver gang virket det som om han bare skriblet ned noe for å få det unnagjort . Så hans "hjelpende " legeerklæringer var i realiteten verdiløse. Dette og andre episoder som "beroligende " kommentarer til meg som "hypokonder" gjorde at jeg byttet til en annen lege , og det er jeg sjeleglad for at jeg gjorde. For da jeg kom til min nye lege fikk jeg erfare hvordan det KAN være å ha en lege som bryr seg om min helse. Det var som å komme fra kulden (hos Ovanger ) og inn i varmen (hos den nye legen ) , det var en helt annen opplevelse å komme til en ny lege. Ovanger anbefales overhodet ikke å ha som sin fastlege den dagen man blir syk og virkelig trenger legen sin.

Meget dyktig!

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Alltid tid til meg, lytter og tar meg og mine sønner alvorlig! Bedre lege tror jeg ikke jeg finner.. Trasig å flytte sørover å miste en god lege!

Fantastisk lege

Lege: Trond Harald Hafstad Skrevet

Trond er en dyktig og flink lege. Møter meg bestandig med et smil. Så lenge han jobber som lege blir han min fastlege. Top karakter.

Dyktig og hjelpsom

Lege: Geir Pedersen Skrevet

Nå er jeg en av de som har vært svært heldig med sykdom og plager. De gangene jeg har vært i kontakt med Geir, så har det utelukkende vært positiv. Her om dagen ringte jeg pga smerter i en skulder. 2 min etterpå var resept på voltaren sendt elektronisk over til apoteket. Alltid fått riktige behandlingsmetoder og vært fult restituert etter endt behandling.

Ser at noen sier at han ikke tar tid til pasientene og virker uinteressert.
Etter mine erfaringer stemmer ikke dette overhodet! Når det kommer til tilgjengeligheten, så er denne upåklagelig!

Misfornøyd

Lege: Jon-Christer Ovanger Skrevet

Har hatt han som fastlege i flere år, men har aldri følt at han har tatt meg seriøst.. Treg med å henvise videre, tar litt for enkelt på det å skrive ut medisiner, utrolig vanskelig å få sykemelding hos og når han ikke finner løsninger på plager, så må man bare leve med det... Har nå byttet lege og angrer ikke et sekund på det...