Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Fantastisk

Lege: Torill Andersen Skrevet

Brukt Torill i mange år, grundig,flink, lyttende, faglig dyktig, ikke mins empatisk. Bruker alltid den tiden pasienten trenger. Noe forsinket, men det spiller ingen rolle, det kommer alle til nytte en gang.

Trygg, empatisk og dyktig

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med Kerekes og kan anbefale henne varmt. Hun har vært oppmerksom og nøye, og hun har konsekvent vært godt forberedt til hver time. Jeg har opplevd at hun har tatt seg tid til meg selv i travle perioder.

Hun har lest meg godt og tatt meg på alvor, også når jeg har underkommunisert eller bagatellisert symptomer, alvorlighetsgrad og bekymringer. Jeg har gått til henne med alt fra forkjølelse til psykiske plager, og jeg har alltid fått den samme rolige, varme og imøtekommende behandlingen. Dette, i tillegg til en resepsjon med dyktige, varme og hyggelige ansatte, har gjort at jeg beholdt dette legekontoret selv med lang reisevei. Det har vært enkelt å få ny time, også "hastetimer". Det er ofte litt lang ventetid og forsinkelser før en slipper til, men det er verdt det når en vet at en blir så godt ivaretatt.

Tidligere flink lege

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg har hatt Zahid siden Teigen sluttet, og har vært veldig fornøyd med han som lege Jeg har opplevd at han har tatt meg på alvor og at jeg har blitt hørt. Dessverre er ikke dette en opplevelse jeg lengre sitter med når jeg er hos Zahid. Det virker som han er meget lei av jobben, og at han ikke hører hva jeg sier / tar meg på alvor. Jeg sitter med en følelse av å være hypokonder eller til bry ved besøkene. I tillegg er han alltid for sen. Jeg har sittet flere ganger på legekontoret, og han har kommet på jobb ti minutter senere enn min legetime skulle begynt.

Dyktig fastlege

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Nesbakken tok en full helsesjekk første gang jeg var hos han, det har jeg aldri opplevd hos andre fastleger. Han følger opp og spør alltid de riktige spørsmålene når jeg er hos legen. Jeg blir alltid tatt på alvor og han følger opp helhetlig. Han er en bra samtalepartner om vanskelige ting. Jeg anbefaler han på det sterkeste.

Trygg og imøtekommende

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Har gått hos Zahid siden Teigen sluttet ved Tveita legesenter. Føler vi har opparbeidet et godt pasient/legeforhold. Han tar seg god tid (derfor forsinkelse) men det er ok.
Raskt time og medisiner ved bruk av SMS-tjeneste. Tar meg på alvor, lytter og gir bra informasjon. Utrolig service når det gjelder. 👏Tommel opp 👍