Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Flink med oppfølging

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Bruker tid på å lytte til pasienten. Har du ekstra spørsmål, spanderer hun tid på å høre. Er flink med tilbakemelding. Er plagen kritisk, finner hun en rask time til pasienten, Vi ble overført til henne pga at vår fastlege hadde sluttet. Har vært fornøyd med å ha hatt henne som fastlege for meg og barna. En liten minus er ventetid ifht. avtalt time kan bli lang noen ganger. Dette kan hun bli bedre på.

En trygg og god lege

Lege: Torill Andersen Skrevet

Har brukt Torill Andersen i flere år. Hun er god til å lytte, sjekker godt og sender videre når det er behov.
Pga flytting måtte jeg dessverre bytte fastlege, men kommer til å savne henne, da hun fulgte opp og jeg følte stor trygghet ved å ha henne som fastlege.

Sympatisk og moderne lege

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Jeg får hans fulle oppmerksomhet. Han lytter og han kommer med forslag til behandling. Det er mulig å diskutere forskjellige løsninger med ham. Det er min tredje fastlege og den beste.

Lyttende og handlingsdyktig

Lege: Kinga Valeria Davotine Dr Kerekes Skrevet

Dr Kerekes er kort fortalt den beste fastlegen jeg har hatt. Svært empatisk og opptatt av å forstå sine pasienter, som hun bruker god tid til å føre samtaler med. Hun tar legeavtaler på alvor, og gir alltid god hjelp. Eneste grunnen til at jeg har nå byttet fastlege, er pga. flytting. Meget dyktig dame og kan anbefale henne på det sterkeste.

Trygg, kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Er meget fornøyd med Dr. Odd Arne Nesbakken. Han er lett å snakke med og virker dyktig faglig sett. Han er god til å lytte og skape tillit og trygghet. En fastlege jeg absolutt anbefaler.