Tveita Legesenter

Tvetenveien 150 0671 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Tveita Legesenter

Hjelpsom, dyktig og imøtekommende

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Er alltid blid og hyggelig. Faglig dyktig. Ivaretar pasienten godt. Føler han virkelig er opptatt av å hjelpe meg som pasient og løser mine problemer. Tar meg på alvor og strekker seg langt.

Kommuniserer bra og lytter godt på pasienten (fører dialog, ikke monolog som mange leger gjør). Gjør sin jobb nøye og tar seg tid til alt man har på hjertet. Henviser når det er nødvendig og når man ber ham om videre utredning. Sjelden forsinkelser. Ringer selv i blant og kan ringes ved behov.

De fleste av helsesekretærene ved Tveita legekontor er veldig hyggelige og serviceinnstilte, tar seg alltid tid til å gi gode svar på alle spørsmål og veldig løsningsorienterte (gir deg time samme dag hvis man glemmer/ikke rekker timen).

Gir denne legen mine varmeste anbefalinger!

Nøye og flink

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Jeg byttet til Dr Odd A Nesbakken for ca to år siden. Har hatt tre-fire besøk hos ham og er veldig fornøyd. Han tar seg tid til å lytte og virker nøye. Kan virkelig anbefale å benytte Nesbakken som fastlege.

Dyktig og lyttende

Lege: Odd Arne Nesbakken Skrevet

Han lytter til hva jeg har og si. Samt er han lett å snakke med. Har ikke benyttet han så ofte, men når jeg først er hos han så føler jeg meg ivaretatt.

Med diagnose som er langvarig blir det ikke tatt på alvor

Lege: Torill Andersen Skrevet

Jeg har hatt Torill som fastlege siden jeg ble født! Er 18 år gammel nå, og var ikke helt fornøyd. Jeg begynte å få plager som påvirket hverdagen min veldig. Hadde magesmerter, og andre diagnoser. Jeg var innom fastlegesenteret hver uke. Ble bare verre og verre, og føler ikke at jeg fikk hjelp i det hele tatt! Måtte derfor bytte fastlege

Vennlig og faglig sterk

Lege: Shamoun Zahid Skrevet

Tar deg på alvor og stiller gode kontrollspørsmål. Er opptatt av å hjelpe og strekker seg langt for pasienten.