Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

En formidabel lege!

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg har hatt mange leger, men aldri en som har tatt seg så mye tid til å høre på deg. Hun er grundig, men av alt liker jeg at hun lytter og er til stede. Æ være deg for det!

Ikke så bra

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Har hatt en henne i flere år og gjennomgående grei til vanlige plager for voksen og barn. Men lite forståelse for mer diffuse plager som ikke kan direkte settes en diagnose på. Ny helsesekretær som er svært lite hjelpsom og til tider frekk dessverre. Dette gjør at jeg nå ønsker å bytte fastlege.

Tilgjengelig og grundig

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Litt lang ventetid på legekontoret, men hun er alltid tilgjengelig ved akutte behov. Hyn lytter alltid og gjør grundige undersøkelser.

Usympatisk sekretær og lege

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Føler ikke at jeg blir tatt på alvor, spesielt hvis det gjelder milde psykiske plager som angst og depresjon. Utrolig frekk helsesekretær og vanskelig å nå gjennom på telefon. Ville unngått dette legekontoret.

Anbefales overhodet ikke

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Jeg vet at Toril prøver å være en god lege, men det er dessverre ikke slik jeg oppfatter henne. Som de fleste andre leger prøver hun å overholde tiden men er likevel alltid forsen. Å lytte er langt i fra hennes beste egenskap, da Toril er mer opptatt av å belyse sin egen side av saken. Hun viser svært lite forståelse, empati og medfølelse. Toril smiler sjeldent og fremstår som tafatt, skeptisk og mistroende. INGEN må føle seg påtvunget til å ha en lege som ikke forstår ens situasjon.
Legesekretærene er derimot alltid blide og imøtekommende :) Telefontiden er kun 09-11 mandag-fredag, utenom det må man bruke en SMS-tjeneste som ikke er døgnåpen.