Legene i Berstadhuset

Valkendorfsgate 9 5012 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Legene i Berstadhuset

Lege og (særskilt) resepsjonist er svært bagatalliserende og tar pasientene ikke på alvor. Ubehagelig å ta kontakt.

Lege: Nina Helene Ingebrigtsen Skrevet

Legen og resepsjonisten har en noe ufin måte å imøtekomme sine pasienter. Ubehagelig å fremme sine spørsmål og behov. Opplever å ikke bli tatt på alvor. Tar ikke initiativ, og nøler med å henvise ved behov. Lite fagkunnskap, kun generelle råd.

Hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Kunnskapsrik. Imøtekommende, lyttende.
Skriver ut de medisiner som er nødvendige.
Lett å komme til.

Elendig pasientbehandling

Lege: Toril Teoline Gjedrem Skrevet

Dårlig kunnskapsnivå;
Trass i antagelegvis lang erfaring, manglar ho mykje elementær kunnskap.
Ho er ofte dårleg humør/hissig, og let dette gå ut over pasient.

En dyktig lege og et lyttende, empatisk menneske.

Lege: Toril Lømsland Skrevet

Har hatt Toril som fastlege siden 2006 og kan med hånden på hjertet si at Toril er en av de dyktigste legene jeg har møtt. Toril tar seg god tid til deg som pasient, lytter til det du har å si, lar deg ta opp flere problemstillinger på samme time og framstår som faglig oppdatert med stor kunnskap om spesialister og tilbud i Bergen. Hun er rask med prøvesvar og nøler ikke med å henvise til spesialist dersom de er nødvendig.
Tilgjengligheten har også blitt bedre etter at det nye SMS systemet kom.
Noe ventetid vil det alltid være hos Toril, men da medarbeiderne hennes er like hyggelige som henne selv vil du alltid få informasjon om hvor mange som er foran deg i køen og sånn ca. forventet ventetid. I bygget er det også en bra kafe og en takterasse hvor det går an og ta seg en sigarett hvis ventetiden blir for lang.

Som sagt en utmerket lege :)

Bytter aldri fastlegen min!

Lege: Rolf Langeland Skrevet

Dr. Langeland har vært min fastlege i snart 20 år og har fulgt meg gjennom livets både nedturer og oppturer. Han er en dyktig lege men først og fremst et menneske som bryr seg om sine medmennesker! Og det er vel hele poenget med å være lege.
Han har som regel lang ventetid men det er ingen problem å få hastetime om det trengs.
Jeg gleder meg ikke til hans pensjon, for å si det slikt. Men heldigvis er det fortsatt noen år til det.