Telegrafen Legekontor

Myntgata 4 3616 Kongsberg

Siste vurderinger av behandlere ved Telegrafen Legekontor

Grundig og seriøs

Lege: Karin Toeneiet Skrevet

Karin tar alltid alt man sier seriøst, og de gangene hun er usikker nøler hun aldri med å gi henvisning til spesialister. Veldig fornøyd.

Solid, og trygg. Et ordentlig menneske

Lege: Karin Toeneiet Skrevet

Veldig fornøyd. Fikk en god relasjon med henne over tid, der jeg stolte på henne, og følte meg sett.

Dårlig

Lege: Terje Sandvik Skrevet

Denne legen hadde en utfordrende væremåte og ga meg ekstra problemer istedenfor hjelp. Legen var uvillig til å utføre tester og sende henvisning til spesialister.
Det forårsaket mye stress og ekstra helsebelastning for meg.

Min erfaring med denne legen er svært dårlig.

Svært dyktig lege

Lege: Karin Toeneiet Skrevet

Heldig som har hatt en av byens beste leger siden 2016. Opplever henne som meget kunnskapsrik og stødig; som legen til både meg og barn kan hun mye om mangt, samtidig nøye på å henvise videre der det er riktig. Til tross for fulle lister og travle legetider, har jeg alltid følt at hun gir tid og rom i hver konsultasjon.

Karin om du skulle lese dette - og jeg ikke rekker synge Bohemian Rhapsody innen april - vil jeg si tusen takk for god oppfølging, og lykke til fremover.

Nja…

Lege: Heidi Irene Ebner Skrevet

Hatt denne legen i 7-8 år. Ikke min favoritt. Hun er veldig hyggelig, alltid godt humør. Jeg savner likevel en profesjonalitet over arbeidet hennes, føler hun ser veldig «hverdagslig» på jobben sin. Hun er begrenset på tid, og de gangene jeg har hatt behov for å lette hjertet mitt eller fortelle om plagene mine, har jeg 9/10 ganger blitt fortalt «det er helt normalt for din alder». Føler jeg ikke blir verken hørt eller tatt på alvor. Dårlig på tilrettelegging og oppfølging. På en annen side har jeg fått god behandling de gangene det har hendt noe akutt🌸