Storoklinikken

Kontakt

Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 0485 Oslo
Vis kart

Tilknyttede personer

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(346)
346 vurderinger
Tilgjengelighet
(252)
252 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(262)
262 vurderinger
Service
(228)
228 vurderinger

Siste vurderinger av behandlere ved Storoklinikken

Arrogant og alltid forsinket

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har hatt Hanssen som fastlege siden 2016. Har ikke vært der mange ganger, men hun ser ikke på meg når jeg forteller hvorfor jeg er der. Hun ser utelukkende på pc-skjermen sin og skriver hurtige notater, og noe øyekontakt er det ikke mulig å få. Hun skjelte meg ut i venterommet fordi jeg kom 2 minutter for sent, enda jeg beklaget og sa jeg kunne betale for timen og komme igjen senere. Neste time jeg hadde så var hun over en halvtime forsinket og sekretærene visste ingenting. Siden jeg skulle hente barn ga jeg sekretæren beskjed om at jeg ikke kunne vente lenger. Noen dager senere fikk jeg faktura i posten, ringte dit og ga beskjed om at den vil jeg ikke betalt. Fikk da en sms med følgende melding: "Denne sms kan ikke besvares. Man må forvente at legen kan bli forsinket ut over 1 time". I forhold til tapt arbeidsinntekt for venting, så blir det billigere for meg å gå til en privatklinikk der de holder timeavtalene sine. Takk for alt, Hanssen!

Likegyldig og tar ikke pasienten seriøst

Lege: Sissel Bergflødt Lahna Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hadde hun det ene året jeg bodde i Oslo, og opplevde hun som svært dårlig til å lytte til pasienten. Måtte forklare på nytt hver gang hvorfor jeg var der(med samme skaden) og hun satt kun inn i pcen og skrev mens jeg snakket. Følte ikke hun fulgte med når jeg snakket, og konkluderte med ting som ikke hadde med saken å gjøre. Stod klar i døra lenge før jeg følte vi var ferdig med timen..

Dårlig lytter og stressa

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Ikke flink på kommunikasjon. Jeg ble snakka over og avbrutt hele tiden. Ikke flink på å lese kroppsspråk.

Vil du ha hjelp når du først går til legen. Ikke velg denne

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Valgte henne som fastlege da flyttet tilbake til Oslo i 2014. Da legesenteret lå sentralt til. Det dårligste valget en har gjort. Går sjeldent til legen. Men de få gangene jeg har vært der, har hun svært uinteressert. Viser lite empati og mer opptatt av klokken og bli ferdig fort slik at hun får inn en ny klient.

Så ikke forvent du får snakket om mer enn en skade om gangen. Ikke forvent oppfølging. Ikke forvent så mye. Så styr unna om du vil ha en god relasjon til legen din, som tross alt skal være der for deg i en sårbar situasjon og få den mest private informasjonen din.

Endte med at jeg heller har benyttet dr.dropin,i påvente av ny fastlege, for undersøkelser og helseattester til feks førerkort.

Ikke en fastlege du ønsker å ha

Lege: Gunhild Hanssen Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hverken empati, interesse eller tålmodighet er opplevelsen jeg har hatt på mine besøk hos Gunhild Hansen. Jeg måtte ofte mase for å blitt hørt eller blitt alvorlig for å få henvisninger f.eks. MR av foten som jeg har hatt smerter i over en lang periode m.m.
Hun leser heller ikke beskjeder som ble sendt på forhånd slik at hun ikke var forberedt til selve timen og jeg måtte ta enda mere tid fri fra jobb for å få en unødvendig oppfølging. Da jeg bemerket det på en høflig måte fikk jeg beskjed at jeg bare kunne bytte fastlegen. Det er det jeg gjør nå. Blir trist at man blir lege med en slik innstilling vedkommende har, og håper hun synes jobben hennes er mer givende enn det hun gir inntrykk for.

Les alle vurderingene

Les alle publiserte brukervurderinger på Legelisten.no.

Dette er en Pluss-tjeneste. Kjøp gir full Pluss-tilgang.