Gunhild Hanssen
Kvinne, 59 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Det er sjeldent mindre enn tre ukers venting på å få 15 minutters legetime, og legesenteret er trist og ikke særlig innbydende.
Det er så lang ventetid på telefonen, og jeg har fortsatt til gode å bli tatt inn raskt nok til at sykemelding ikke må tilbakedateres.
Overarbeidet, utilgjengelig, og ikke til å anbefale. Leter etter ny lege nå.
Jeg har hatt ho som fastlege i flere år og har ikke tørt å ta opp mye av det jeg silter med pga flere tilfeller der jeg ikke ble hørt. Ho bruker tidligere diagnoser, som ho ikke trodde på til å begynne med, for å motbevise nye plager. Jeg har grinet flere ganger inne på kontoret hennes og responsen jeg har fått er at jeg bruker opp tiden hennes unødvendig. Hun sier jeg er veldig opptatt av smertene mine, men gjør ingenting for å hjelpe med de. Jeg skal endelig bytte fastlege og føler meg lettet.
Gunhild er veldig flink med å ikke gi ut informasjon til de som spør uten å ha snakket med den det gjelder. Hun er veldig smart og hun er dyktig.
Med det sagt så har hun veldig lite sympati og hun er veldig skarp i ordene og tonene sine. Noe som er greit på en god dag, men har man en tøff periode er hun ikke fastlegen man trenger.
Gunhild gjør det hun må, men hun gjør ikke ting hun ikke er lovpålagt. For eksempel, trenger du legeerklæring til noe som ikke er jobb-relatert; nei da må du gå til Dr.Dropin eller en av vikarene hennes å spørre pent. For spør du Gunhild så skal hun gi deg ørefull av hvordan du kaster bort tiden hennes.
Gunhild er en god fastlege for noen, men ikke for alle. Ikke for meg. Nå er jeg på venteliste hos en annen fastlege også krysser jeg fingrene for at jeg ikke trenger fastlege frem til byttet har skjedd.
Ps. Legekontoret er grusomt. Veldig negativt dekorert og kommer ikke igjennom telefonene. Ventet over 40 min før jeg gikk opp og banket på vinduet. Lang ventetid på time også. Ventet over 3 mnd for å få henne og ikke en vikar.
Rett på sak, ikke noe dulling. Tar alle symptomer på alvor og nøler ikke med å sende deg videre om hun føler det trengs. Min opplevelse er at hun ønsker å gjøre en grundig jobb og bryr seg genuint om pasienten. Ikke alle trenger å smile for å vise omsorg. Leter du etter en du kan snakke med er ikke dette legen for deg. Leter du etter en som tar symptomene dine på alvor og følger deg opp i etterkant er dette legen for deg.
Ikke en lege som viser medfølelse for utfordringene du kommer med.
Storoklinikken er full av «fy-lapper» på veggene. Viktig å ikke ta kontakt med de i resepsjonen, da de har bedre ting å gjøre enn å ta i mot pasientene. Har du spørsmål finner du det sikkert svaret på en av de ca 40 lappene som henger rundt inngangen og venterommet..
Vis flere...