Din Lege AS

Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Kunnskapsrik, trygg og bestemt

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

Blakset er den mest komplette legen jeg har vært hos. Hun gjør grundige undersøkelser, får meg til å forstå sine anbefalinger og tar meg alltid med i beslutningsgrunnlaget. Hun treffer med diagnoser og har hjulpet meg å unngå mer alvorlige komplikasjoner. Hun trekker på kollegaer i den grad de har annen relevant spisskompetanse, henviser til spesialist, og maser på andre instanser i helsevesenet om de ikke følger opp. Hun får meg alltid til å føle meg godt ivaretatt.

Andreas Fismen er en meget profesjonell lege med stor forståelse av pasientenes behov som jobber veldig profesjonell .

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Legen Andreas Fismen tar i mot hans pasientene på en profesjonell måte, hans kunnskaper, dyktighet og forståelse gir oss en følelse av trygghet i hans behandling.

Besserwizzer som mangler kompetanse

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

Landmark er etter min erfaring best egnet til enkle standard oppgaver.

Da jeg fikk Landmark som fastlege opplevde jeg han som effektiv og handlingskraftig. Dessverre har han tapt seg veldig. Nå fremstår han som en besserwizzer uten tilstrekkelig kunnskap. Bytter fastlege etter en meget ubehagelig episode hvor han åpenbart tok feil, men ikke innrømmer dette. Jeg ble behandlet veldig dårlig og har hverken fått en unnskyldning fra han eller legesenteret.

Innser at jeg burde ha byttet for lenge siden etter å ha møtt en fastlege med oppdatert kunnskap og et legesenter med moderne digitale løsninger.

God og kunnskapsrik

Lege: Morten Øwre Skrevet

Har hatt Øwre som fastlege i over 15 år. Opplever at han er dyktig, vennlig, imøtekommende, grundig, og streng når han må! Veldig fornøyd både med veiledning og oppfølging. Han har også blitt flinkere til å være punktlig 👍

Nedlatende

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Jeg opplever Fismen som nedlatende og lite empatisk. Jeg føler meg lite sett og ivaretatt. Gidder ikke å sette seg inn i min situasjon og avfeier bekymringer. Han gjør opp en mening om deg og dømmer deg ut fra den under senere konsultasjoner. Særlig hvis du har psykiske utfordringer er han ikke riktig lege for deg.