Din Lege AS

Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Din Lege AS

Veldig effektiv lege

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Svein har vært min fastlege i over 20 år. Jeg liker veldig godt at man kan stille svar på mail og få skikkelig og rask svar.
Det koster heller ikke unødvendig tid å besøke ham. Lytter, konkluderer om undersøkelser eller medisinering og ferdig. Veldig bra når man har en travel hverdag.
Anbefales om mann liker direkt kommunikasjon.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Rebekka Sperling Skrevet

Trygg, flink, sympatisk og kunnskapsrik lege.
Anbefales på det sterkeste.
Veldig fornøyd med å ha henne som fastlege.

God lege for fysiske plager, kun det

Lege: Andreas Fismen Skrevet

Hyggelig og imøtekommende, snakker og lytter mye. Ga god oppfølging gjennom svangerskap og med enkle og konkrete plager, men siste års erfaringer gjør at jeg dessverre ikke vil anbefale han som fastlege og er glad for å ha byttet. Liten vilje til å hjelpe noen inn i psykisk helse-apparatet som han snakker ned, noe som virker svært utrygt for de som virkelig trenger det. Mitt inntrykk er at Dr. Fismen har liten vilje til å utrede ting skikkelig og foreslår gjerne «quick-fix» i form av medikamenter. Virker uempatisk. Med denne erfaringen vil jeg dessverre ikke anbefale han som fastlege.

Anbefales ikke!

Lege: Svein Stiksrud Skrevet

Min samboer og jeg er smittet av Covid. Min samboers Lege tar omgående kontakt via Helse-Norge slik en fastlege skal.

Svein Stiksrud har ikke tatt kontakt ennå. Og besvarer heller ikke min Mail.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Niels Erik Landmark Skrevet

En kunnskapsrikt, pliktoppfyllende og meget seriøs fastlege. Han har vært min fastlege i noen tiår. Landmark har alltid fulgt opp.