Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

Veldig fornøyd

Lege: Terje Johansen Skrevet

Terje er en dyktig og hyggelig lege. Vi har byttet til han hele familien og vi er veldig fornøyde alle sammen. Virkelig en lege som både er flink med vokse og barn.

Min definitivt beste fastlege

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Oppmerksom, direkte, yter det ille ekstra når det virkelig er behov for det. Hadde et ekstremt vanskelig svangerskap, da stilte hun opp tusen prosent og jeg kom og gikk som jeg ville mer eller mindre. Hun har også stilt opp for meg og barna etter de ble født. Ingen dill-og dall-dame, men gjør en veldig god jobb for meg som min og barnas fastlege.

Kan ikke bli bedre!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Jeg føler meg hørt, respektert og trygg. Beste fastlegen jeg har hatt noensinne! Er ganske enkelt ikke annet å si en:

En lege som gjør jobben slik den bør gjøres.

Hun kurerte min legeskrekk

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

I likhet med mange andre menn, synes jeg det ofte er et ork å gå til legen. I tillegg har jeg hatt dårlig erfaringer med leger tidligere (arrogante og uinteresserte), så jeg har tidligere bare oppsøkt lege når smerter e.l. er uutholdelige.

Sånn er det ikke lenger. Tone er den desidert beste legen jeg har vært borti. Hun er et fantastisk vesen som virkelig kan yrket sitt på alle mulige måter. Utrolig dyktig, vennlig og snill. Jeg føler meg vanvittig heldig som har fått henne som fastlege.

For å balansere skryten burde jeg ha gitt noe konstruktiv kritikk, men jeg er helt blank. Jeg har ingenting å sette fingeren på.

Svært bra oppfølging

Lege: Terje Johansen Skrevet

Legen er tilgjengelig, dyktig og følger opp når det er nødvendig. Det er aldri lang ventetid, heller ikke til timene. Legen er usedvanlig flink til å tenke helhetlig, dvs sammenheng mellom somatikk og psykisk helse. Anbefales på det varmeste.