Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

Den beste legen jeg har hatt, uten tvil.

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

En lege som faktisk lytter og tar seg tid til deg. Viser stor forståelse og kunnskap både for fysiske og psykiske utfordringer, og er alltid like blid og hyggelig.

Den beste legen

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Vil bare skryte av Dr. Giercksky, som er den beste legen jeg har hatt noen gang (jeg har hatt mange). Hun tar jeg tid til å lytte ordentlig, har gode råd og ser hele meg. Undersøker det som trengs og er flink til å henvise videre hvis det er behov.
Hun smiler alltid når jeg kommer og holder øyekontakt, man får virkelig en følelse av å bli sett.

Hun er noen ganger litt forsinket, men for meg gjør det ingenting, da hun ikke lar dette gå utover timen og jeg vet at jeg får den hjelpen jeg har bruk for. Hun ringer raskt tilbake når man prøver å nå henne.

Jeg har gått til henne i mange år nå med mange ulike helseplager, både fysisk og psykisk. Jeg kunne ikke drømt om å ha en bedre lege enn henne. Anbefaler henne til alle, dessverre har hun sjelden ledige plasser, mest sannsynlig fordi hun er så fantastisk. Håper jeg kan ha henne som lege for alltid.

An awesome Doctor!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Dr.Tone Cathrine Giercksky has been my wife and kids GP for years. She's patience and understanding. She takes her job seriously to give you the best aid.
My wife was concerned about changing doctors when moving from UK to Norway until she met Dr. Tone Cathrine Giercksky.
Takk for at du den beste legen.

DEN BESTE LEGEN I MITT LIV

Lege: Terje Johansen Skrevet

Er såååååå fornøyd med Terje. Anbefaler han til mine nærmeste. Han er faglig dyktig, har tid til deg, er tilgjengelig. Kunne ikke hatt bedre fastlege.👍🏽

En fastlege som respekterer meg!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Før jeg byttet til Giercksky var jeg aldri helt fornøyd med fastlegen min. Tone er den første legen jeg føler ikke møter meg med kritisk distanse. Hun tar derimot min egen vurdering på alvor, tar seg tid til å bli ferdig med temaene jeg vil snakke om og virker konsentrert på meg når jeg er der, ikke distrahert eller styrt av klokka. Om det fører til noe ventetid gir det iallfall mye mer tyngde og troverdighet til behandlingen en får.