Iladalen Legekontor DA

Kingos gate 12-14 0457 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Iladalen Legekontor DA

Tok meg ikke seriøs

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Hun avfeier raskt ting som jeg tror kan være noe galt med meg og fniser det bort. Følte ikke at hun tok meg seriøs og ikke flink til å berolige da jg var der sist.

Fantastisk mann og lege!

Lege: Terje Johansen Skrevet

Jeg er utrolig heldig, og glad, for å ha Terje som min fastlege. Ikke bare er han flink til å lytte og hjelpe, han sprer også glede/positivitet (humoristisk når det passer seg). Dyktig mann! Han er kanskje litt stresset til tider, noe som gjør meg litt stresset.

Verdens beste Lege!!!!!

Lege: Terje Johansen Skrevet

Selv om jeg bor på holmen (uten bil) bytter jeg aldri. Terje har kanskje litt lite tid, men det er jo ikke rart når alle vil ha tiden hans. :-)

Garantert beste og hyggeligste legen i Oslo og omegn

Lege: Terje Johansen Skrevet

Terje er en fantastisk fastlege og jeg har anbefalt ham til alle mine venner. Han er oppmerksom, sympatisk og svært tillitsvekkende, og har ikke minst forståelse for evt fobier i forbindelse med legebesøk (jeg har fullstendig angst for å ta halsprøver blant annet.) Har i tillegg alltid opplevd å få time på dagen om jeg har hatt behov for det.

Fantastisk lege!

Lege: Tone Cathrine Giercksky Skrevet

Tone Giercksky er den beste legen jeg har hatt. Hun er imøtekommende og blid, og tar seg tid til deg som pasient. Følte en stor trygghet ved første møte. Man stoler på hennes store kompetanse. Hun er en lege som virkelig bryr seg og yter mye mer service enn hvilken som helst annen lege jeg har møtt på.

Kan anbefale henne på det sterkeste!