Spesdent AS

Hegdehaugsveien 31 0352 Oslo
Spesdent AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Spesdent AS

Fantastisk rolig og trygg tannlege

Tannlege: Petter Oscar Lind Skrevet

I går var jeg hos Spesdent Hegdehausveien 31, min tannlege heter Petter. Jeg har skikkelig tannlegeskrekk og var svett og skjelven da jeg kom inn på hans "kontor ". La meg i stolen, skulle fjerne en visdomstann som satt litt vrient til. Kjente nesten ikke bedøvelses sprøyen ble satt, svisj så var tannen ute, sydde noen sting så var jeg ferdig. Og dette hadde jeg grudd meg så til....
Flink tannlege :)

ikke lydhør / tror ikke på min faktiske erfaring

Tannlege: Finn Henrik Skjerven Skrevet

mine opplevelser med denne tannlegen har desverre ikke vært gode. Jeg har opplevd at han ikke aksepterer at jeg fikk fysiske merplager av den løsningen han var ansvarlig for at jeg ble gående med, fordi det jeg opplevde ikke stemte overens med hans teoretiske kompetanse og faglige forventning. Min opplevelse er at denne tannlegen rett og slett ikke tror på- og derfor ikke akepterer det jeg sier, og mine tannmedisinske behov blir derfor ikke imøtegått. Jeg har gjennomgått en langvarig og invasiv behandling som i retrospekt har vært helt bortkastet for meg. Den har kostet meg dyrt, gitt meg mer plager og tatt noen år av livet mitt - uten at jeg sitter igjen med noe som helst annet enn med mindre penger og en veldig dårlig erfaring "rikere". Jeg kan på bakgrunn av dette ikke anbefale denne tannlegen til andre.

Utrolig dyktig, terningkast 6!

Tannlege: Marianne Tingberg Skrevet

Jeg har fjernet to litt krevende visdomstenner hos Marianne. Hun er ekstremt dyktig, og jeg følte meg veldig trygg i hennes hender. Hun var rask og effektiv til tross for noen utfordrende tenner. En så blid, betryggende, morsom og ikke minst dyktig tannlege må man lete lenge etter. Denne dama kan faget sitt like godt som Northug kan gå på ski!

Dyktig, tillitsvekkende og hyggelig

Tannlege: Finn Henrik Skjerven Skrevet

Har brukt Henrik i flere år. Kom til han etter å ha byttet tannlege jevnlig etter dårlige behandlinger. Henrik har gjort alt fra rotfylling, protese og vanlig behandling. Etter min oppfatning er alt gjort 100% profesjonelt og med kvalitet. Han er i tillegg veldig hyggelig og tillitsvekkende. Dyr er han kanskje men dårlige tannleger blir fort mye dyrere.

Hyggelig og dyktig. Har du tannlegeskrekk, så er Ulf Stuge tannlegen du bør velge!

Tannlege: Ulf Stuge Skrevet

Har vært hos Ulf Stuge flere ganger det siste halve året. Jeg har trukket flere tenner, samt satt inn implantater. Denne tannlegen er helt spesiell og kan anbefales. Han setter sprøyter så forsiktig at du knapt merker det. Behandlingen er smertefri og han forteller deg underveis hva han gjør. Han opptrer rolig og du får umiddelbart en følelse at du er i de beste hender. Jeg har hatt minimal smerte i etterkant og alt har gått som det skal. Har vært hos mange tannleger i løpet av et langt liv, men Ulf Stuge kan jeg anbefale til de som måtte ha tannlegeskrekk, både barn og voksne. Takk for at det finnes så forsiktige og dyktige tannleger!