Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Er aldri der

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Nadeem Asjid jeg byttet lege da jeg alltid opplevde å komme til vikarer og ikke han. har vært hos han 2 ganger i løpet de årene han har vært der, ellers bare vikarer.

Hei. Det er trist å lese om din opplevelse. Jeg har siden oppstart som fastlege i 2016 hatt fravær 3 mnd i forbindelse med pålagt sykehusarbeid, 15 uker i forbindelse med foreldrepermisjon og 6 uker i forbindelse med akutt skade på arbeidsplassen. Øvrig er vi pålagt kurs og veiledningsgrupper som medfører sporadisk fravær.
Jeg har aldri hatt fravær uten at jeg har sørget for å ha vikar tilstede. Beklager for at du har hatt uflaks de to gangene du trengte meg.
Mvh Nadeem Asjid

Besvart av Nadeem Asjid

Beste lege i hele Indre Østfold (hvis ikke i Norge!)

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Kjempe snill og hjempsom ikke mare som lege men som person. Hører på pasienter, veldig tålmodig, ikke redd for å kontakte med spesialister hvis han er usikkert. Jeg anbefale han velllldig!

Meget dyktig og forståelsesfull.

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Henviser videre når det trengs uten å overvurderer egne ferdigheter slik som mange andre leger gjør.
Så kan virkelig anbefalle Asjid om du trenger en fantastisk dyktig og forståelsesfull lege..

Beste jeg har hatt

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Utrolig bli, lyttende og forståelsesfull lege. Enkelt å få time. Annet personale er også meget behjelpelige med prøvetaking m.m

Tryggheten

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Det var skummelt å få en ny fastlege oppi min store kamp med psykiskhelse siden jeg var fornøyd med han jeg hadde, men Nadeem tok meg på alvor fra første stund. han satte av tid hver uke i noen uker for å bli kjent med meg for å vite hva slags hjelp han skulle gi meg. Det at han fikk meg inn på modum bad var en lifesaver. dette er nå tre år siden og han følger meg fortsatt godt opp og hjelper en med helse angst og SF får en bedre hverdag. Jeg kommer IKKE til å bytte han ut.