Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Legen som utgjør en forskjell!

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre Johansen er legen som utgjør en forskjell! Han har stor faglig kompetanse og har en tilstedeværelse som gjør at man føler seg sett, hørt og tatt på alvor. Han er DEN legen som utgjør en forskjell! Takknemlig.

Trygghet

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Alltid imøtekommende og flink føler meg trygg og ivaretatt av Jan Børre. Koselige og flinke folk på legekontorer

Kunnskapsrik og lyttende Lege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Har intet negativt å bemerke angående Jan Børre, kun gode opplevelser så langt! Fremstår som kunnskapsrik og lyttende. Det samme kan overhode ikke sies om Legesekretærene! De fremstår som direkte uinteresserte og grinete. Har ved noen anledninger unnlatt å gi beskjed videre til Legen. Har tatt dette opp, både muntlig og skriftlig, med J.B. uten at dette har bedret seg. Får ingen tilbakemelding på prøver som er tatt. Ved henvendelser føler jeg meg som et «rusk i øyet»! Dette må han få gjort noe med snarest!

God lege - dårlige sekretærer

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Er veldig fornøyd med Jan Børre som fastlege, legesekretærene derimot kan til tider være ufine - unngår å gi beskjed til legen, dette går ikke an.

Har ved flere anledninger tatt opp dette med legen, uten at det har gjort at klager blir tatt på alvor - det har ikke skjedd noen forandring.

Lyttende, seriøs og trygg

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

JB er en lege som lytter, tar meg på alvor og fremstår faglig trygg. Han tar seg tid i konsultasjonen og jeg føler hver gang at jeg og min helse blir ivaretatt. Helhetlig en trygg og veldig god lege. Anbefales virkelig.