Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Flink og trygg

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jeg har en del kroniske sykdommer, men hos dr. Johansen føler jeg meg ivaretatt. Beste legen jeg har hatt på minst 40 år. Hjelpsom, ikke noe sommel med henvisninger, lett å prate med. Alt i alt, helt super.

Best doctor ever

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

I have just good things to say about Dr. Nadeem Asjid ! He really knows what he is doing, listens to you, explains things, gives the right treatment. Super nice with kids too. I have had several doctors before him, and I can say , he is the best so far! I can totally recommend him !

Oppriktig interessert og grundig

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har gått hos Nadeem Asjid siden 2015. Jeg er så fornøyd at jeg fikk inn hele familien i pasientlisten hans.
Han er god til å lytte, tillitsfull, interessert i deg som person og meget grundig. I tillegg er han veldig koselig og blid og har en naturlig og svært imøtekommende væremøte.

Kunne ikke drømt om bedre fastlege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre er en bedre fastlege enn hva jeg noen gang kunne drømt om. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har blitt møtt på en så bra måte av noen i helsevesenet før, og jeg har møtt flere enn de fleste. Han lytter, følger opp, støtter og gjør alt i sin makt for at du skal ha det bra. Jeg bor ikke lenger i Østfold, men jeg kommer ikke til å bytte fastlege før jeg absolutt må.

Solid og kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg har hatt noen konsultasjoner og er svært fornøyd. Han tar seg tid og lytter på hva jeg sier. Han forklarer også på en god og tillitsfull måte. Desverre er hans liste fylt opp ellers hadde jeg overført hele familien til han som fastlege. Han er rask med tilbakemelding på pasientsky mtp prøver og forværelset er raske med tilbakemelding på mine spørsmål.