Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Tillitvekkende og dyktig

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Ny fastlege er alltid spennende, men denne gangen ble det en gledelig overgang. Han lytter, er rask til å få med seg ting, virker oppdatert. Vi har fått rask hjelp når det er noe uventet som skjer og han er flink med barna. Han virker som han både ser og hører pasienten og svarene han kommer med bekrefter det.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med å ha fått Nadeem Asjid som lege. Han er nøye samtidig som han er rask og presis i sine vurderinger og konklusjoner. Jeg føler meg utrolig godt ivaretatt og hørt på.

Dyktig lege: )

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jeg måtte bytte fastlege etter 16 år til Jan Børre. Jeg var veldig usikker på hvordan dette ville bli, etter et godt samarbeid med min forrige lege. Jeg vil så absolutt anbefale Jan Børre. Han er en dyktig lege,som lytter og tar seg skikkelig tid til deg som pasient. Jeg tør påstå at dette er den beste legen jeg har hatt. Han tar deg på alvor og stresser ikke. Og vil ditt beste. Terningkast 6: )

Kjempeflink lege i Ski sentrum

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Har bare positive ting å si om denne legen. Talentfull, faglig dyktig, har god tilgjengelighet og er lett å kommunisere med. Man føler seg virkelig ivaretatt og tatt på alvor.

Effective

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Nadeem is an excellent doctor. I found him very sharp in finding the actual problem quickly and treating it.