Landsbylegene

Nordmyrv 3 1820 Spydeberg

Siste vurderinger av behandlere ved Landsbylegene

Fraråder på det sterkeste

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er overrasket over hans veldig mange positive anmeldelser med tanke på min opplevelse med ham. Han har vist svært lite forståelse og sympati for omfattende plager, og har kommet med en del uttalelser som er rett og slett ikke greit å si til et menneske som har det vondt. Han viser kompetanse innenfor allmennmedisin og håndterer forkjølelse og sånt bra, men han mangler mellommenneskelige egenskaper og evnen til å se på ting i helhet. Han er rask til å hoppe til konklusjoner basert på tester uten å se på helheten, så jeg opplever han som arrogant da han ikke fullt lytter til pasientens plager. Det faktum at man noen ganger måtte vente opptil 40 minutter for å snakke med ham var rett og slett ikke verdt det. Jeg fraråder han på det sterkeste, og jeg håper andre slipper å gå igjennom det jeg måtte med han.

En god lege

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Jan Børre er en god og trygg lege. Lytter og tar seg tid til pasientene.

Derimot helsesekretærene er det ikke mye å skryte av. De har en dårlig tone og kan være uhøflige på telefonen når man ringer for å spørre om time eller svar på prøver. Man føler seg ikke godt møtt fra dem pr telefon eller ved oppmøte. Man kan kvie seg til å ringe legesenteret. Slik skal det ikke være.

Rolig og hjelpsom.

Lege: Jan Børre Johansen Skrevet

Børre er flink og en behagelig og rolig lege å være hos. Flink på det meste, men det har hendt at svar på prøver ol. må jeg selv ringe til kontoret for og høre. Så vet ikke om det ansvaret ligger på Børre eller legesekretærne. De virker frekke og lite interessert, spesielt ei da jeg ringte for å få svar på noe jeg lurte på i forbindelsen med skaden min. Hun sa : - "Åja det er deg med den "skaden" " med en holdning på at jeg maste på de, noe jeg ikke har gjort. Svar på andre prøver som jeg har tatt, fikk jeg aldri høre noe om. Så servicen på de legesekretærne får bare 2-3 stjerner.

Omsorgsfull

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

En flink og omsorgsfull lege med stor kunnskap innenfor feltet sitt. Er ute etter å finnen feilen i pasientene sine og bruker god nok tid på det. Legekontor med stor og ryddig plass med og ikke minst flinke og ryddige sykepleiere.

Dyktig lege

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg fikk Nadeem som fastlege da min fastlege sluttet. Han er meget effektiv. Spørsmål sendt via pasientsky besvares på minutter. Jeg har ikke hatt alvorlige plager, men de gangene det er noe gir Nadeem klare svar og gir gode råd om videre behandling. Også rask med spørsmål om reseptfornlyelse i pasientsky. Anbefaler denne legen.