Bestill time

Logo for Tannlegebislett

Bestill time

I dag 19. sep I morgen 20. sep Lør 21. sep Søn 22. sep Man 23. sep

Om klinikken

Vi er et tannhelseteam i søken etter den perfekte kliniske prestasjon, basert på høykvalitets service og profesjonell behandling har vi et mål i sikte: Absolutt funksjonell og kosmetisk tilfredsstillelse av pasienters behov.

Som pasient hos oss tas du på alvor! Et VENNLIG og AVSLAPPET miljø preget av profesjonalisme som vil gjøre ditt tannlegebesøk til en helt annerledes og positiv opplevelse.

Vårt serviceorienterte personell vil gi deg relevant informasjon før, under og etter behandling. Takket være oppdaterte kunnskaper og et nytt og forfriskende tannhelsekonsept vil du oppleve et spennende og betryggende behandlingstilbud.

Med moderne utstyr og materieller av høyeste kvalitet kan vi bistå med de fleste innen tannbehandling:

* Akutte tilfeller (Obs! Akutte pasienter prioriteres og tas ofte på dagen uansett)
* Visdomstannfjerning
* Rotkanalterapi
* Protetikk
* Konserverende behandling (fyllinger)

Og mye mer.

Vi har stor erfaring med pasienter som lider av ekstrem tannlegeangst. Snakk med oss før tannlegeavtalen din og si ifra dersom tannbehandling er spesielt stressende for deg. Vi kan finne en behandlingsfremgangsmåte som passer dine behov.

Tannlegebisletts operatører er autorisert helsepersonell godkjent av Det odontologiske fakultet i Oslo og av Statens Autorisasjonskontor for Helsepersonell i Norge. De er også medlemmer av Den norske tannlegeforening.

Tannlegebislett holder til i Oslo

• Profilbilde av tannlege Roberto Plascencia
    Undersøkelse (nye pasienter) – 650 kr
    Neste time:
  • Profilbilde av tannlege Raquel Galetto-Plascencia
    Undersøkelse (nye pasienter) – 650 kr
    Neste time:

Siste vurderinger av Tannlegebislett

Dyktig, sympatisk og tillitsvekkende tannlege

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 10år, etter flere uheldige besøk hos andre tannleger. Var der for kontroll, hvor en av tennene måtte rotfylles. Roberto var veldig sympatisk og håndterte tannlegeskrekken perfekt. Han forklarer og beskriver alt han gjør, og er over gjennomsnitt opptatt av at man ikke skal ha vondt. Deretter trakk jeg to visdomstenner hos han. Nå har jeg vært der og trukket 2 visdomstenner og rotfylt en tann, og kan ikke si annet enn at om man er livredd sprøyter eller har ekstrem tannlegeskrekk som meg, så er Roberto den rette mannen for jobben. I tillegg er han hysterisk morsom, noe som også hjelper på!

Fantastisk flink!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Utrolig jovial og hyggelig type, som gjør veldig godt arbeid. Svarer på alle spørsmål en måtte ha på en måte det er lett å forstå.
Tannlege Bislett anbefales på det sterkeste!

Profesjonell, imøtekommende og godt humør

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Byttet til Roberto som tannlege etter anbefaling fra bekjente. Roberto gir alltid grundige (og ikke minst forståelige!) forklaringer av hva han har tenkt til å gjøre, han holder deg oppdatert underveis, og gir god informasjon etter at behandlingen er utført. Han tar seg alltid god tid til å prate, og lytter til spørsmål. Jeg har hatt litt tannlegeskrekk tidligere, men må si at jeg nærmest er kurert etter å ha gått til Roberto. Stemningen er alltid avslappet på kontoret, og de ansatte er alltid i godt humør. Roberto var redningen min når jeg hadde fått en feilaktig utført rotfylling hos en annen tannlege, hvilket hadde ført til betennelse. Roberto utførte inngrepet på nytt (og korrekt!), og reddet heldigvis situasjonen som kunne blitt ganske ille.
Jeg vil absolutt anbefale Tannlege Bislett til andre. Pluss for at klinikken har studentrabatt!

Dyktig, avslappet og hyggelig.

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Trakk mine visdomstenner hos Tannlege Bislett. Helt uten komplikasjoner og det gikk fort og smertefritt. Tannlegen er veldig hyggelig, flink til å informere før, underveis og etter. Jeg slappet godt av her selv om jeg gruet meg veldig før inngrepet.

Min redningsmann!

Tannlege: Roberto Plascencia Skrevet

Da jeg begynte å gå hos Roberto, hadde jeg ikke våget meg opp i en tannlegestol på veldig mange år, og bare tanken kunne føre til hyperventilering, grining og søvnløse netter. Men Roberto gjør dette til en grei, og (nesten) hyggelig affære. Han er morsom, snakker meg vekk fra å være redd, og utfører jobben sin med stort engasjement og stødig hånd. Jeg har sendt mange venner til Roberto og Raquel, og alle har vært ekstremt fornøyde.