Logo for Torshov Tannklinikk

Torshov Tannklinikk

Logo for Torshov Tannklinikk

Om klinikken

Med lang erfaring og mange fornøyde pasienter har Torshov tannklinikk opparbeidet seg et godt navn innen tannhelse. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen tannhelse og tar oss av alle typer tannbehandlinger med ekspertise og omsorg.

Vårt dedikerte team er faglig oppdatert og er fokusert på å gi hver pasient individuell oppmerksomhet og skreddersydd behandling i tråd med deres behov og ønsker.

I våre lyse og trivelige lokaler vil du føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingsprosessen. Vi legger vekt på å skape en avslappet og komfortabel atmosfære slik at du kan føle deg hjemme hos oss.

Uansett hva dine tannhelsebehov måtte være, kan du stole på Torshov tannklinikk for profesjonell og omsorgsfull behandling.

Besøk oss i dag og la oss ta vare på din tannhelse med et smil!

Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Svært fornøyd

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Jeg har gått hos Hege Bjørkeng i mange år og er veldig godt fornøyd med henne. Hun er profesjonell, hyggelig og ikke minst forstår hun hvor mye jeg gruer meg til tannlegebesøk.

Vennlig og dyktig tannlege.

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

I mange år hadde jeg på grunn av tannlegeskrekk ikke gått til tannlege. For fire år siden tok jeg mot til meg og ba om hjelp på Torshov Tannklinikk. Der ble jeg mottatt med forståelse, og profesjonell og smertefri behandling. Anja er en vennlig og dyktig tannlege som jeg trygt kan anbefale. Du blir hyggelig mottatt, - i tillegg er de som jobber der også hyggelig mot hverandre.

En fantastisk og dyktig tannlege!!!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Du blir møtt med en ekte vennlighet som skaper trygghet. Hun er lyttende, gir gode fornuftige råd. Gir deg smertefri behandling som er helt unik! Hun er genuint interessert i yrke sitt som gjør at du faktisk gleder deg til neste time. Hun er bare tvers igjennom proff!

Dyktig!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Årlig innkalling. Rent og ryddig lokale, har benyttet samme tannlege i mange år og er veldig fornøyd.

Veldig god tannlege..!

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Superflink til å gi bedøvelse..! Du merker ingenting siden hun tar seg tid slik at du merker ikke at du blir bedøvd, du merker ikke stikket engang..! Første gang jeg har møtt en tannlege som har disse egenskapene.
Ellers hyggelig personale. Alltid behjelpelig med å finne time som passer. Du blir godt ivaretatt..! Anbefales..!