Logo for Torshov Tannklinikk

Torshov Tannklinikk

Logo for Torshov Tannklinikk

Om klinikken

Med lang erfaring og mange fornøyde pasienter har Torshov tannklinikk opparbeidet seg et godt navn innen tannhelse. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen tannhelse og tar oss av alle typer tannbehandlinger med ekspertise og omsorg.

Vårt dedikerte team er faglig oppdatert og er fokusert på å gi hver pasient individuell oppmerksomhet og skreddersydd behandling i tråd med deres behov og ønsker.

I våre lyse og trivelige lokaler vil du føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingsprosessen. Vi legger vekt på å skape en avslappet og komfortabel atmosfære slik at du kan føle deg hjemme hos oss.

Uansett hva dine tannhelsebehov måtte være, kan du stole på Torshov tannklinikk for profesjonell og omsorgsfull behandling.

Besøk oss i dag og la oss ta vare på din tannhelse med et smil!

Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Hyggelig og profesjonelt!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Jeg fikk full behandling med både rotfylling, borring og fylling hos Hege. Hun er utrolig dyktig og det var den mest skånsomme og behagelige opplevelsen jeg har hatt hos en tannlege, hvor jeg hele tiden ble guidet godt gjennom behandlingen. Resultatet av behandlingen var også fantastisk.
Hun fant noen ting som kunne utvikle seg til noe i fremtiden, men ga gode råd om hvordan jeg kunne observere endringer og prøve å opprettholde god tannhelsen så lenge som mulig uten videre behandling. Dette blir min nye tannlege!

Anja er en fantastisk tannlege.

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Jeg har gått hos Anja i snart 20 år, hver gang hun har flyttet har jeg fulgt med.
for en med tannlegeskrekk så er hun fantastikks tannlege, rolig og alltid blid. faglig dyktig.

Anbefales!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Første møte med tannlege på flere år. Utrolig behagelig vesen og dyktig tannlege. Tok seg tid til å forklare. Fant et mindre hull, men anbefalte å ikke gjøre noe med det da det kunne føre til økte plager i fremtiden. Tenker at dette er et tegn på at hun prioriterer tannhelse og faglig integritet fremfor økt inntjening. Ikke noe å utsette på behandlingen og ser frem til et langt kunderforhold.

Byens beste tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Har gått til Anja i årevis. Det har også mine foreldre. Anja er svært dyktig, nøyaktig og til enhver tid faglig oppdatert. Rolig og stødig på hånden. Et stort pluss er at det alltid er god stemning på kontoret kollegene imellom, et hyggelig sted å være!

Hun er den beste!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Jeg fikk den beste behandlingen hos henne. Hun er utrolig dyktig og er veldig god på det hun gjør. Hun behandler ikke bare for å behandle, hun finner den beste løsningen som finnes for deg. Jeg kommer til ha henne som min faste tannlege 😊