Logo for Torshov Tannklinikk

Torshov Tannklinikk

Logo for Torshov Tannklinikk

Om klinikken

Med lang erfaring og mange fornøyde pasienter har Torshov tannklinikk opparbeidet seg et godt navn innen tannhelse. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen tannhelse og tar oss av alle typer tannbehandlinger med ekspertise og omsorg.

Vårt dedikerte team er faglig oppdatert og er fokusert på å gi hver pasient individuell oppmerksomhet og skreddersydd behandling i tråd med deres behov og ønsker.

I våre lyse og trivelige lokaler vil du føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingsprosessen. Vi legger vekt på å skape en avslappet og komfortabel atmosfære slik at du kan føle deg hjemme hos oss.

Uansett hva dine tannhelsebehov måtte være, kan du stole på Torshov tannklinikk for profesjonell og omsorgsfull behandling.

Besøk oss i dag og la oss ta vare på din tannhelse med et smil!

Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Verdens beste tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Blid og hensynsfull utfører Anja sitt fagfelt i ypperste klasse, så her er det trygt å gape. Det være rotfylling eller bare tannstenfjerning, alltid god og smertefri behandling.

Meget god og dyktig.

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Flink, rolig! Man glemmer at man sitter i tannlegestolen. Anbefaler på det sterkeste!!! Har vært hos henne for en krone. Følte ingenting, stoler på henne 100%. Vet at hun velger den beste behandling for meg.

Utrolig flink tannlege!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Hege er en suveren tannlege og tar sin tid til å lytte til pasienten. Hun informerer hva hun gjør underveis, og er utrolig flink, behagelig og sympatisk tannlege. Vil anbefale alle til å ha Hege som sin tannlege!

Veldig flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Jeg har gått till Anja i mange år nå. Jeg har byttet fyllinger og satt inn en krone i gull og enn i porselen. Anja har stålkontroll også alle oppgaver og ordner alt med et smil. Jeg kan anbefale Anja til alle som trenger en dyktig og trivelig tannlege.

Hege er suveren!

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Tannlegeskrekk? Hege er redningen! Hun ble det i hvertfall for meg.

Rolig og behagelig, forklarer alt hun gjør og får pasientene sine til å føle seg unike. Lytter, ser deg - og finner løsninger tilpasset hver enkelt. Opptatt av ny og forbedret teknologi som kommer oss pasienter til gode. Får ikke fullrost henne godt nok!