Logo for Torshov Tannklinikk

Torshov Tannklinikk

Logo for Torshov Tannklinikk

Om klinikken

Med lang erfaring og mange fornøyde pasienter har Torshov tannklinikk opparbeidet seg et godt navn innen tannhelse. Vi tilbyr et bredt spekter av tjenester innen tannhelse og tar oss av alle typer tannbehandlinger med ekspertise og omsorg.

Vårt dedikerte team er faglig oppdatert og er fokusert på å gi hver pasient individuell oppmerksomhet og skreddersydd behandling i tråd med deres behov og ønsker.

I våre lyse og trivelige lokaler vil du føle deg trygg og ivaretatt gjennom hele behandlingsprosessen. Vi legger vekt på å skape en avslappet og komfortabel atmosfære slik at du kan føle deg hjemme hos oss.

Uansett hva dine tannhelsebehov måtte være, kan du stole på Torshov tannklinikk for profesjonell og omsorgsfull behandling.

Besøk oss i dag og la oss ta vare på din tannhelse med et smil!

Torshov Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Torshov Tannklinikk

Anja er dyktig og man slapper av

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Hadde veldig tannlegeskrekk før jeg begynte hos Anja. Hun er nøye, forsiktig og lett på hånden. Kjenner ikke noe når hun jobber. Hun er rett og slett kjempedyktig. Så nå gruer jeg meg aldri til å gå til tannlegen. Ikke kommer jeg til å bytte tannlege heller. Anbefaler Anja og Torshov tannklinikk 🙂

Veldig behagelig og rolig tannlege

Tannlege: Hege Bjørkeng Skrevet

Har hatt rotfylling hos Hege, har nesten sovnet. Hun er så rolig og forklarer underveis hva hun gjør og hvorfor. Anbefaler på det sterkeste!

Flink tannlege, bra pris å hyggelige lokaler

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Gikk for å få en allmenn sjekk og fjernet noe tannstein.
Anja var flink å rolig, å tok seg tid til å forklare hva hun gjorde å hvorfor.

Veldig flink

Tannlege: Anja Skagmo Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk, men Skagmo gjør besøket til en lek! Veldig dyktig og forsiktig. Passer på at jeg har det bra og tar pauser når jeg trenger det.
Anbefales på det varmeste!