Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Arrogant, lite hjelpsom og uinteressert.

Lege: Nils Lykke Skrevet

Tok i mot U.T. 15 min forsinket og så stoppet han å snakke å bare så på U.T.
U.T. tok opp situasjonen som U.T. ville ha råd og veiledning på. Han ville ikke gi noen svar eller råd om videre behandlingsmuligheter. Satt da fortsatt stum, å i min oppfattelse så han ned på U.T.

U.T. bekrefter så med ham at det er ingenting du kan veilede meg mot eller gi råd om? Nei sier han.

U.T. sa da Ok reiste meg opp å gikk mens jeg sa da sparte du inn den tiden du var forsinket.

Kort fortalt:
Arrogant
Lite hjelpsom
Totalt uinteressert i å gi råd

Lykke til med den praksisen.
Jeg betalte 500,- NOK for 4,5 min, og å få høre ordet nei 3 ganger. Bortkastede penger.

Anbefaler på det sterkeste å holde seg unna.

Dyktig og imøtekommende

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

Gav et veldig godt inntrykk. Tydelig dyktig, erfaren og pedagogisk i måten å forklare ting på. Følte meg godt ivaretatt og trygg.

Snill og kunnskapsrik

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

Cathrine Amalie Bjørke er en fantastisk gynekolog, som får meg som pasient til å føle meg sett, hørt og ivaretatt. Hun r snill og god, med et varmt, imøtekommende smil og masse kunnskap. Hun gjør alle tester nødvendig for at jeg skal føle meg trygg på tingene jeg lurer på, og tar seg alltid god tid. Dyktig!

Trygg og ivaretatt.

Lege: Nils Lykke Skrevet

Hos Nils Lykke har jeg fått utført nydelig brystløft med implantater som passer perfekt til min kropp for noen år siden. Derfor var valget enkelt da jeg i fjor skulle velge plastikkirurg! Nå har jeg hos Nils Lykke fått operert øyelokk, full bukplastikk, og lårløft med ett fantastisk resultat på alt ! Han er perfeksjonist i sitt arbeid og en lege som ser hele pasienten. Alltid tilgjengelig på telefon og kjempegod oppfølging. Anbefaler Nils Lykke, hans pasientkoordinator Kristin, og resten av hans stab på Aleris Majorstuen på det varmeste.

Utrolig dyktig og trivelig

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

Faglig flink og god på å forklare. Hun har lang erfaring og er rolig og grei. Hun snakker på en måte som gjør at du forstår, og viser frem funn. Får deg til å slappe av- anbefales!