Lørenskog øyeklinikk

Skårersletta 18 1473 Lørenskog

Siste vurderinger av Lørenskog øyeklinikk

Flink kirurg

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Veldig fornøyd med det kirurgiske. Kommunikasjon er ikke hennes sterke side, men fikk med et infoskriv som dekket det meste.

Uempatisk, totalt uinteressert

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Ble henvist via fastlegen. Aldri igjen om jeg drar ditt.

Jeg fikk en «samlebåndfølelse» da jeg satt der. I ettertid så skjønner jeg hvorfor jeg fikk time to dager etter henvisning fra fastlegen. Jeg ble først undersøkt i 2 minutter før jeg ble sendt ut for å ta bilder, ropt opp igjen etter hun hadde tilsett en annen pasient, fikk 2 minutters prat med henne før jeg ble sendt av gårde med en resept som motsa det hun sa om plagene mine.

Jeg får inntrykk av at hun ikke tar pasientene på alvor da hun virket uinteressert i å høre om plagene mine. Hun tok heller ingen sykehistorie relatert til øyet - kanskje greit når man skal kartlegge en ny pasient.

Det ble gjort opp en mening før bildeundesøkelser. Kom med synsing rundt plagene mine også. Ville ikke svare på/forsto ikke spørsmålene mine.

Som pasient vil man gjerne høre hvorfor legen mener det er sånn og sånn, og man ønsker å bli tatt på alvor. Har null tillit til hennes vurdering.

Hold deg langt unna legen, og forsåvidt hele klinikken, hvis du ser etter profesjonell og helhetlig pasientbehandling.

Fornøyd

Lege: Faranak Asadi Skrevet

Syntes hun var flink til å forklare, kunne kanskje være noe «brutal» i forb med øyedråper på et lite barn, men jeg antar det ikke var så mange veier utenom. Alt i alt synes jeg hun fremsto pålitelig og redelig. De kunne jo gjerne hatt en liten påskjønnelse i etterkant til de små ;)

Unpleasant

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

I have been told to talk to my ordinary GP. No further explanations or suggestions.
Poor service and in general i feel like I have wasted my life on this guy.
He wouldn't hear what his own receptionist was trying to tell him via me.

Arrogant !!!!

Lege: Awn Bin Akil Syed Skrevet

Legen var irritert på meg fordi ansattte ikke klarte å registrere meg inn . Legen leste ikke engang gjenom henvisning fra optiker . Fikk ingen info om at jeg ikke kunne kjøre hjem