Christiania klinikken

Løkkeåsveien 3 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Christiania klinikken

Perfekt

Lege: Rene Soto Skrevet

Han er profesjonell,nøye, empatisk og veldig hyggelig.
Han er alltid tilgjengelig .
Resultatet etter behandlingen ser alltid naturlig ut.

Profesjonall

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg har fått en resultat som er langt over forventninger. Helt supert. Meget fornøyd. Nå er ikke bare kroppen med selvfølelsen også er på plass.
Kvinne 43

Øyvind Borch Bugge er en kunstner

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Mageplastikk i 2014, knapt synlige arr som også er lagt lavt, i hårfeste, og nydelig avslutning uten eselører i sidene. Jeg har aldri sett penere arr hos noen ved å google mageplastikk, han er rett og slett best i klassen på dette(også)
Bugge har også nå i mars rekonstruert skadene gjort ved bytte av brystproseser gjort på en annen klinikk oslo i 2022, der la de en protese under muskel og den andre over, uten å journalføre og informere meg om dette, den ene protesen sagget 8 cm på kort tid, etter at Bugge har fikset ser nå ser brystene tilnærmet like ut tross ødelagt brystmuskel som gjorde det umulig å legge protesen under, men han har tryllet frem et nydelig resultat likevel.

Jeg har anbefalt Bugge til alle som vurderer plastikkirurgi, det er dyrt, men han er best. Bugge er hyggelig og artig, og han lover deg ikke noe som ikke er mulig, her får du den nakne sannhet og du kan ha realistiske forventninger til det som skal gjøres.

God oppfølging før, under og etter operasjon, alle på klinikken er bare superskjønne mennesker som tar godt vare på deg hele veien, også etterpå.

Profesjonelt og god oppfølging

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Opplever Bugge som perfeksjonist. Bruker svært god tid på første konsultasjon, tegner på deg og forklarer hva som skal gjøres og hvordan det kan bli. Er ærlig og sier det som det er noe som er betryggende og lettvint og forholde seg til. svært god oppfølging i etterkant, 3 kontrolltimer de første 14 dagene.
Støttepersonell rundt operasjon er også 1. klasses.

En mester i faget.

Lege: Øyvind Borch Bugge Skrevet

Jeg gjorde grundig research og vurderte flere klinikker før jeg uten å nøle falt med på Dr. Bugge.
Hans øye for estetikk, ønske om perfeksjon og unike snittlinje gjorde utslaget.
At han er meget åpen og behagelig å forholde seg til, og er 100% tilgjengelig i tiden før og etter operasjonen gjorde at jeg hele tiden følte meg trygg og ivaretatt.