Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år. Hun er svært kunnskapsrik, oppdatert og grundig. Er imøtekommende og lyttende, samt yter maksimalt for sine pasienter. Har aldri opplevd å måtte vente lenge. Fantastisk å ha en så flink fastlege i byen!

Lyttende problemløset

Lege: Per Husby Skrevet

Tar pasientens spørsmål på alvor, og følger opp. Respekterer pasientene, og er aldri nedlatende eller formyndersk.

Flink, men ofte utilgjengelig

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Har vært fastlegen min i 3-4 år. Dyktig og omsorgsfull, men er lite tilgjengelig. Ventetiden de to siste årene har gjennomsnittet vært på over en måned. I tillegg blir jeg oftere enn ikke sendt til vikar, uten noen form for beskjed fra legekontoret. Har også flere ganger opplevd å bli møtt av andre leger på kontoret og istedenfor hjelp fått beskjed om å bestille ny time hos Hedda. Har nå gitt opp og byttet fastlege, etter å ha forsøkt i snart et halvt år å få oppfølgningstime.

Dyktig og varm

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hedda er helt enestående! Hun har tatt godt vare på meg i perioder jeg har hatt behov for å bli ivaretatt. På legekontoret har vi grått, ledd og diskutert liv, livssituasjon og helse, og gjerne sett helhetlig på ting.
Aldri følt noe ubehag, hun kan sette inn en spiral som ingen andre (haha), og er også flink med barna når de er syke.
Har anbefalt henne videre til venner, og vet at de er like fornøyde.

Dyktig og trygg

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Måtte dessverre bytte vekk fra dr. Kaasa da jeg flyttet, men dette er en dyktig lege, og jeg som pasient føler at hun alltid tar meg på alvor. Har sjeldent opplevd store forsinkelser, og alltid møtt ei blid dame.