Furuset Legesenter DA

Trygve Lies plass 5 1051 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Furuset Legesenter DA

En hyggelig og varm person

Lege: Godwin Chimezie Onuegbu Skrevet

Denne fastlegen er veldig hyggelig. Han har med sin personlighet bidratt til at jeg i hvertfall føler meg litt mindre dårlig etter hvert legebesøk.

Verdens beste fastlege

Lege: Shalala Badili Skrevet

Helt fantastisk fastlege. Tar en på alvor, er nysgjerrig på hvordan hun kan hjelpe på best mulig måte, følger opp og betrygger. Anbefales!!

Lege som lytter og tilstedet for pasienter

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Fantastisk flink lege med mye kompetanse . Føler meg godt ivaretatt og hørt.Bruker tid og stresser ikke pasienter.Fastlege med gullhjerte ,en lege man kan stole på.

Lite empatisk - dårlig lytter

Lege: Nargis Masood Khan Skrevet

Legen lytter ikke til pasientens behov. Lar ikke pasienten prate ferdig før hun konkluderer med ting helt uten videre. Pasientens behov blir ikke tatt hensyn til.
I tillegg er legen alltid forsinket til timene sine. Noe ventetid er ikke unormalt hos legen, men denne legen er konstant forsinket. Kommer alltid med ulike unnskyldninger hver time.
Er også frekk og kald i svarene hennes.

Empatisk, meget snill og hjelpsom

Lege: Safiullah Atal Skrevet

Jeg har byttet lege 4 ganger da jeg ikke ble hørt eller tatt seriøst med noe som helst og mye surr med erklæringer osv.
Dr. Atal er veldig snill, lytter og tar pasienten seriøst. Han er også psykiater i tillegg. Han er empatisk og rolig. Jeg er veldig fornøyd så langt 😃