Vestskogen Medisinske Senter

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Vestskogen Medisinske Senter

Flink lege

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Alltid følt meg i varetatt hos min fastlege, å han gjør alt han kan for å finne ut av problemet eller oppfylle mine ønsker om behandling og undersøkelse. veldig flink med datteren min også.

Høflig og snill

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Hanne tar seg tid til å prate med deg og er vennlig og høflig.
Fikk ikke så mye ut av legebesøket,fordi jeg ble henvist videre, men hun er en snill og flink lege.

Anbefales ikke!

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Har hatt Hanne Jahren som min fastlege i flere år. Jeg har tidligere besøkt legen sjeldent, men har den siste tiden vært der med samme problem opptil 6 ganger. Jeg møtes med lite respekt, og føler at jeg overhode ikke blir sett. Jeg føler at hun ikke tar mine problem seriøst. Hun kvier seg for å henvise meg videre med mitt problem. Jeg har måttet bestille time hos spesialist uten henvisning, og uten henvisning kan dette ta tid. Når jeg da har vært hos spesialist og det anbefales av han at jeg bør henvende meg til annen spesialist for annen undersøkelse, mener Hanne at dette er unødvendig og vil ikke henvise meg. Hun har tatt blodprøver, men jeg har aldri fått prøveresultat. I min frustrasjon over dette har jeg kommet over personer med samme erfaring. Jeg har byttet fastlege. Jeg anbefaler ikke Hanne Jahren.

Hyggelig men dårlig tid

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Har gått til henne i flere år, og har til tider vært fornøyd, men vurderer nå å bytte. Hun er hyggelig lege som viser omsorg, men har nok alt for mange pasienter å styre med. Det kan virke som om hun til tider mangler kunnskap, men kvier seg for å henvise videre. Det blir stort sett "ta kontakt hvis det fortsetter". Må også mase om å få prøveresultater, selv om det har vist seg i etterkant at disse har vært viktige. Greit med SMS-bestilling av timer da.

Ikke veldig oppløftende

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Har hatt denne legen i 3 år, og følte selv at jeg ikke har blitt tatt på alvor. Han sender ikke videre til spesialist, og viste ikke forståelse for at jeg som kvinne syntes det var mer behagelig å bli sendt videre til gynekolog for "den type" undersøkelser, da han primært hjalp meg med psykiske plager og medisinering. Han er riktignok flink i sitt felt (allmenmedisin), men kan ikke anbefales om man er psykisk syk eller har en medfødt diagnose som f.eks. autisme, ADHD o.l.