Vestskogen Medisinske Senter

Kjernåsveien 13A 3142 Vestskogen

Siste vurderinger av behandlere ved Vestskogen Medisinske Senter

Dyktig lege

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Familien min (meg selv, mann og barna) har hatt han som fastlege i ca 15 år og er svært fornøyd med oppfølging

Sympatisk og rolig

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Har hatt dr Jahren som fastlege i mange år og har alltid blitt møtt med respekt og en følelse av å ha blitt sett. Hun tar seg tid til å lytte og sette seg inn i situasjonen. Vil absolutt anbefale henne!

tilstedeværende

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Første møte med legen var fantastisk, har er interessert i å bli kjent med deg, lytter og vil hjelpe, har aldri hatt en så flott lege, kan anbefales på det varmeste

Meget dyktig lege

Lege: Karl Einar Hognestad Skrevet

Har hatt Hognestad som fastlege i flere år, men måtte dessverre bytte grunnet flytting. Har savnet ham som lege i ettertid. Meget kunnskapsrik og hyggelig lege. Har som regel en løsning klar, og gir god oppfølging. Får alltid time på dagen ved behov.

Han er svært effektiv, og man må derfor aldri vente mer enn fem minutter. Baksiden av dette er jo at man av og til kan føle man blir dyttet litt raskt ut igjen også. Det kan være litt ventetid på telefonen. Ellers er telefontidene bedre enn ved mange andre legekontor.

Den beste legen heg har hatt

Lege: Hanne Jahren Skrevet

Hanne Jahren har vært min fastlege i mange år. Hun er lyttende og jeg får en følelse avå bli "sett" og forstått.
Hun henviser videre når det er behov for det. Jeg har stor tillit til henne som lege.
Selvsagt er hun også del av et system som bestemmer at hun ikke kan bruke så mye tid på oss som sikkert flere av oss kunne ønske. Før fastlegeordningen hadde hun bedre tid, og hun var da min redning i mitt livs vanskeligste krise. Jeg fikk alltid et "løft" etter å ha vært hos henne.