Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

En utrolig grei lege

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Lytter, tar seg tid, har godt humør, viser omsorg og tar en på alvor.
Litt mer presis:) Tåler både tårer og latter:)

Deg verste legekontoret i kvinnes minne

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Er sjelden til legen, men de få gangene jeg prøver å få kontakt må jeg gjerne vente en halvtime på telefon for å få kontakt. Å bli oppringt fra legen tok 4 dager, legene jobber bare 50% på daaeskogen. Når man har time går det minst en halvtime over timen før du slipper inn.

Themtemoen i seg selv er en kunnskapsrik lege, men er så til de grader utilgjengelig.

Jeg bytter fastlege umiddelbart.

En dyktig lege

Lege: Dawid Maciej Zamojcin Skrevet

Endelig har vi fått en lege som er råd å forstå språkmessig.
En veldig flink lege som gjere det han kan for at du skal få rett hjelp, lytter til deg, kommer med gode råd og tar seg tid til sine pasienter.
Han skaper trygghet blant mennesker i alle aldere!

Legen som forsvant...

Lege: André Karlsson Skrevet

Henviser til innlegg Skrevet 4. februar 2016. Og kan ikke annet enn si meg enig. Dersom Karlsson ikke kommer tilbake når hans vikariat går ut til sommeren, så må en nok en gang bytte fastlege, og det hele er at en vet jo aldri om en kommer til en lege som det er enda vanskeligere å kommunisere med.

Sikkert flink Lege, men jobber ikke fast på legekontoret. Kun deltid!

Lege: André Karlsson Skrevet

Grei lege, men han jobber ikke fast på daeskogen legesenter. Han jobber halve året hos legevakta på Ålesund sykehus.Så i den pefioden må du nøye deg med en assisterende lege. Ganske upersonlig må jeg si. Anbefales dersom du vil dele all din personlige informasjon med 2 ulike leger, og nøye deg med et noe mindre upersonlig forhold til din fastlege! Dette er ergo en Lege som jobber på skift, på 2 ulike steder, med flere måneder arbeidstid på hvert sted. Først sykehuset, for å så ha pause der en periode, og så jobbe kun på daeskogen legesenter i noen måneder. Upersonlig og lite holdefast opplegg!