Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Best legen jeg har hatt

Lege: André Karlsson Skrevet

Har gått igjennom så mange fastleger, men Andre bryr seg om pasienten og er til utrolig mye hjelp for meg.

super lege!

Lege: André Karlsson Skrevet

beste legen jeg har hatt! tar tak i det han skal og ordner ut.du slipper å vente i tre uker på at fire uker på hjelp.heilt suveren!

Veldig forstående, lojal og menneskelig

Lege: André Karlsson Skrevet

En lege som er utrolig menneskelig, og som tar en seriøs til hver en tid. Han bruker god tid på sine pasienter, og jeg føler meg godt behandlet når jeg har vært hos han.

Dessuten sørger han alltid for å holde seg oppdatert og spørre inn til, hvordan man har det.

En av de beste legene jeg har hatt!

Lege: André Karlsson Skrevet

Medmenneskelig, kvalifisert og omsorgsfull! Følte at legen brydde seg, han var tilstede og hørte etter. Han hadde ikke bestemt seg på forhånd på hva som feilte meg. Hørte etter alt jeg hadde å fortelle før han bestemte seg. Det beste av alt var at han var ikke selvgod, men ydmyk og respekterte pasienten. Jeg merket på hele mannen at det var viktig for han å gjøre en god jobb! Jeg vil anbefale han på det varmeste. Takk Andrè for at du valgte å bli lege!

Hjelpsom, Gjør at holde mote mitt oppe

Lege: André Karlsson Skrevet

Synest at tideligere leger har vert stygge mot meg, aldri bry seg, eller stole på. Men Andre overrasket meg, med hjelp og råd, motivasjon. Og kan føle seg trygg. Han har altig sikret seg at jeg er grundig undersøkt før jeg går. Det hva ei dag han plutselig ringte hørte hvordan det gjekk med meg om syken. :) sporti kar og like motivere meg med trening og tips ;)

anbefaler bli kjendt med han før dere bedømmer dere om han