Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

Topp lege - dårlig legekontor!

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Generelt veldig fornøyd. Eneste minuset er legekontoret han arbeider på. Der er det mye rot og lange telefonkøer.

Helt klart den legen jeg har vært mest fornøyd med

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Han er tilgjengelig for meg,på en slik måte at jeg kan ta direkte kontakt med ham på hans tlf,om jeg har behov for å snakke med ham sjøl. Han er opptatt av at pasienten får den tiden de har behov for,når de først er inne hos legen. Han lytter og forsøker å finne den beste løsningen for den enkelte pasienten. Han er en flott og ikke fordømmende holdning til sine pasienter - En jeg vil betegne som virkelig medmenneske -kjempeglad for at det ble Temtemoen jeg fikk som fastlege :)

En av de beste jeg har hatt

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Jeg hadde han som fastlege når han praktiserte på Rena.
Dyktig lege som kanskje av og til slår opp litt ofte i Norsk Elektronisk Legehåndbok, men så lenge jeg fikk best mulig behandlig eller råd bryr jeg meg ikke så mye. Han er glad i å slå av en prat, og det kan av og til skli ut litt, men for min del syns jeg det bare var hyggelig så lenge jeg følte jeg fikk svar på det jeg kom for. Han er også meget pliktoppfylende. En gang han ikke rakk timen min fordi han stod fast på flyplassen ringte han meg på kvelden, en annen gang tok han meg i mot som eneste pasient den dagen selv om han egentlig var syk selv, og bare gjorde papirarbeid.
Thor er en super fastlege.