Medicalis legesenter

Sundgata 12 6003 Ålesund

Siste vurderinger av behandlere ved Medicalis legesenter

God lege - elendig legekontor

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Jeg har ingenting å utsette å på legen. Derimot legekontoret er en tragedie. Alltid lange køer på telefon og stort sett alltid store forsinkelser på timene. Internkommunikasjon er svært lite effektiv.
I det hele tatt er jeg så misfornøyd med legekontoret at når det blir en ledig fastlege et annet sted i kommunen flytter jeg dit - til tross for at Temtemoen er topp. Det sier vel det meste…

En god fastlege

Forståelsesfull og dsiponibel.
En hyggelig og kunnskapsrik lege jeg kan stole på.

Veldig bra lege

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Hadde fastlege i Ålesund, men var ikke veldig fornøyd. Fikk høre av en venn fra Rena, hvor jeg sjøl hadde flyttet fra, at Temtemoen også hadde flyttet til Ålesund. Han fikk mye skryt og jeg byttet tvert. Det har jeg ikke angret en dag på.
Denne mannen tar tak i problemene med en gang og får ting gjort. Han hører på deg og gir råd og man får en følelse av å være i gode hender.
Dette er en lege jeg kan anbefale på det sterkeste.

Dyktig fagmann

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

Jeg byttet fra en lege på samme legekontor som jeg var misfornøyd med til Temtemoen. Det er en stor forskjell på de to legene. Temtemoen er en dyktig fagmann. Han lytter først, spør etterpå om utfyllende opplysninger og så gir diagnose. Spesielt det å lytte og forstå (psykisk reaksjon på sykdom, livssituasjon etc) er en styrke jeg vil berømme Temtemoen for. Anbefaler han på det varmeste!

fantastisk fastlege

Lege: Thor Olav Bjørhovde Temtemoen Skrevet

han e desidert den beste fastlegen jeg har hadt.
som rusmissbruker e jeg vant med mye fordommer og leger som ikke bryr seg eller skylder allt på rusen.
men ikke denne mannen. han e meget opptatt av å se menneske og ikke rusmissbrukeren.
han bryr seg virkeli. det har skjedd av og til, spesiellt når det e en stund siden jeg har vært der at han ringer meg på kvelden og spør hvordan det går og prater om løst og fast.
jeg kan å ringe på hans mobil og prate med han direkte.
han har ofte strekt seg langt for meg som å ta meg inn utenom kontortid, f.eks. sent om kvelden.
i tillegg til rus var jeg uten bolig.
legen jeg hadde mente at det bare var å slutte å ruse meg og nav mente jeg ikke hadde gjort meg fortjent til en plass å bo.
han tok tak i problema mine, fikk fart på kommuna og skaffa meg leilighet og så plass på en klinikk for langtids behandling.
i dag e jeg derfor rusfri og har mål og en plan for fremtida.... :)