Per Martin Sommernes

Allmennlegespesialist og fastlege
Mann, 50 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2005)

Tilleggskompetanse

  • Flylege
  • Sjømannslege

Ledige plasser

0 av 1450
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

15 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Per Martin Sommernes er en av 54 fastleger i Moss

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(38)
38 vurderinger
Tilgjengelighet
(30)
30 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(33)
33 vurderinger
Service
(29)
29 vurderinger

Siste vurderinger av Per Martin Sommernes

Udugelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært hos Per Martin flere ganger og jeg oppfatter han som meget useriøs. Han gjorde ikke en god jobb og tok meg ikke på alvor. Fikk heller ingen oppfølging noe som var nødvendig i mitt tilfelle. Han var veldig uinteressert i det jeg hadde å si, og hadde veldig knapt med tid med tanke på tiden som var satt av for meg.

Vennlig og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig vennlig og snill, lar deg ikke føle som anonym. Kunnskapsrik og skriver rådene som skal hjelpe deg.

Veldig bra

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har han som sjømannslege , flink og imøtekommende, løsningsorientert og aldri noe problem med Sommersnes

Skuffende

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Antall pasienter betyr mer enn den enkelte pasient.
Evner ikke å fordype seg i problemene.
Mener selv å vite best og vil nødig henvise til spesialister.

Arrogant, selvopptatt bedreviter

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Er nok mest glad i pasienter han ikke trenger å ha noe med å gjøre.
Har liten interesse for å se helheten i pasientens situasjon. Slurver med oppfølging og henvisninger.
God på lettvinte løsninger og snarveier. Fort inn og fort ut, så han kan få pengene sine.
Total mangel på empati, ikke åpen for diskusjon, og vet best selv. Nedlatende holdning.

Vis flere...