Stian Arnesen

Autorisasjon (2005)

Ski Legesenter Telefonnummer64 00 02 2264 00 02 ...
Idrettsveien 16A 1400 Ski
Stian Arnesen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Stian Arnesen

Ryddig og ordentlig

Byttet til Stian mens han ennå hadde plass på listen sin.
Benytter ham til min årlige kontroll og oppfølging.
Han har tid, påpeker livsstilsutfordringer og jobber med å følge meg opp på tiltak jeg burde gjøre.

Leverer absolutt på alt man kan kreve av en lege, og både arealer og legen selv gir et solid inntrykk.

Misfornøyd!

Stian er sikkert en dyktig lege, men han bruker altfor mye tid på å fortelle deg hvordan DU skal føle deg og er ikke så interessert i å høre på hvordan du faktisk egentlig har det.
Er heller ikke så interessert i å se hva slags jobbsituasjon man har...ikke alle jobber på et kontor og kan sovne ved en kontorstol.
Han er sikkert dyktig for mange men jeg anbefaler ikke denne legen!

Variabel

Arnesen er en lege en føler seg trygg hos. Han henviser videre til spesialist hvis han føler det er behov for det, og det gjør han ofte. Han gjør derimot sjelden egen undersøkelse og er litt vel "rask" av seg. Har en kronisk lidelse i skjelettet, og han har ennå etter 3 år ikke selv sett på det, men alltid henvist videre når plagene har vært på det værste. Det kan være positivt, men hvis han hadde undersøkt selv hadde nok mye ventetid /med mye smerter) på å komme inn til spesialist vært unngått, da det ofte dreier seg om akutte situasjoner som enkelt kan behandles også av fastlegen. Ellers kunne han vært mer interessert i å finne løsninger enn kun å skrive ut smertestillende, alt som er funnet ut av relevante behandlinger i mitt tilfelle har jeg selv måtte lest og lett meg fram til før jeg har lagt det fram til han. Ellers er Plexusklinikken god på service, det tar aldri lang tid å få svar på telefonen, og de har en utmerket SMS tjeneste der en kan bestille og avbestille timer og resepter. En får også time ganske kjapt.

Flott og sympatisk fyr!

Den eneste legen jeg har hatt som faktisk kan fremprodusere et genuint smil! Han fremstår som grundig, seriøs, sympatisk og tålmodig. Er det noe som haster så har han alltid tid på et vis. Skulle dog ønske at han hadde litt mer kompetanse på slankeoperasjoner, men nå er vi på flisespikkernivå.

Fantastisk lege som anbefales på det varmeste! Ville ikke byttet om jeg så fikk betalt for det!

Lyttende og våken

Arnesen er en lyttende og våken lege som er interresert i sine pasienter. Han ønsker å følge deg opp rutinemessig slik at alvorlige arvelige sykdommer kan oppdages tidlig. En moderne lege som ikke bare har blikket mot pcn, men mest mot deg. Åpen og lyttende.