Stian Arnesen

Autorisasjon (2005)

Ski Legesenter Telefonnummer64 00 02 2264 00 02 ...
Idrettsveien 16A 1400 Ski
Stian Arnesen er en av 68 fastleger i Nordre Follo

Siste vurderinger av Stian Arnesen

å bytte ut Stian? aldri!

Kom til Stian da han ikke hadde særlig mange pasienter der han akkurat hadde begynt der. Slik ble vi godt kjent og siden jeg er en pasient med en vanskelig kronisk ledd syndrom som har gjort meg i stor grad invalid hjelper han å finne spesialister som kan gi meg et bedre liv. Timen igår var virkelig en time du ikke får mange steder. Han brukte nærmere 45 minutter og pratet med meg og mannen min om å finne løsninger og ikke bare uføretrygdet som mange leger har sagt sa langt. En flott lege med penn og papir en smil på fjeset og ærlig.

Meget godt fornøyd

Han fremstår som en meget kompetent lege, men er heller ikke redd for å sende videre eller si fra hvis han er usikker.

Jeg har også et veldig godt inntrykk av legekontoret generelt, og ble godt tatt vare på av en kollega da Stian hadde ferie.

Det er trygt å ha Stian som fastlege

Jeg har hatt Stian som fastlege et par år nå. Han er imøtekommende og blid, og jeg føler at han har tid til å ta seg av meg. Han er god til å lytte, og sender meg raskt videre når dette er nødvendig. Jeg har stor trygghet ved å vite at jeg blir godt tatt vare på, når jeg skulle trenge det. Stor ros og takk til Stian. Jeg kunne ikke være mer fornøyd.

Veldig flink

Kort ventetid på time og på venteværelse. Aldri opplevd at han har vært forsinket.
Imøtekommende og tar deg på alvor. Grundig på å undersøke og spørre om historikk.
Noterer det du sier på papir uten å ta vekk fokus fra deg.

Bruker ikke pcen mens du er der så lenge han ikke må sjekke historikk eller skrive ut noe.

God lege

Jeg har vært hos Arnesen i drøyt et år, og har der to ganger.
- Kort ventetid på time
- kort ventetid på kontoret
- legen opptrer hyggelig og profesjonelt, og jeg følte ikke at han "snakket til PC'n", som enkelte kan gjøre.
- ble sendt videre til spesialist uten noe problemer (at ventetiden der var 6 måneder er ikke hans feil :) )