Line Ravndal
Kvinne, 43 år
Spesialisering
Godkjenning
Ledige plasser
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass
Har fått svært god hjelp av henne, og også av vikarene i hennes fravær. Hun er dyktig, grundig og lyttende - har fått løst plager jeg har hatt i flere tiår.
Kan ikke si jeg kjenner meg igjen i den negative kritikken av sekretærene, de har vært både smilende og hyggelige både på tlf, lab og resepsjon mot meg.
Det eneste negative jeg har å si er nettsidene til Hanadalen, den er lite intuitiv og har linker til flere løsninger for timebestilling som ikke lenger er i bruk. Sånt burde ryddes opp i, for det gjør timebestilling unødvendig kronglete når åpningstidene på tlf er begrenset.
God beliggenhet, god parkering, ikke hyggelig betjening på kontoret, vanskelig å komme gjennom på tlf og SMS fungere dårlig
Line Ravndal er en flink lege, da jeg som pasient føler meg godt ivaretatt og at hun lytter og tar meg som pasient på alvor. Line Ravndal er også flink på psykisk helse, viser god forståelse for hvordan jeg har det.
Legesekretær er ikke noe hyggelig å snakke med, de er ufine på telefonen når jeg ringer, her er avgjørende om jeg som pasient får legetime på deres vurderinger, de har ikke forståelse for at trenger time før/etter operasjonen for og drøfte veien videre.
'Dette gjelder spesielt ung dame som er veldig ufin og som snakker nedlatende til meg som pasient i telefonen. Det er utrolig krevende som måtte ringe legekontoret.
Håper Hanadalen legesenter gjør noe med klagene som har kommet på sekretærene, jeg er at det er flerne som har skrevet inn uheldige situasjoner.
Legen min virker å være helt super.
Resepsjonspersonellet er ikke bra. Den ansatte jeg prater med i resepsjon mangler empati for mitt helseproblem.
Ikke villig til å sette opp time før i mars, vi er fremdeles i slutten av januar. Prøvesvar har dårlig verdier, og jeg er alvorlig bekymret for om organet det dreier seg om kan ta større skade.
Jeg er i dag derfor nødt å gi opp dialog med resepsjonen på Hanadalen legesenter, og kontakte privatlege eller noe sånn.
Evt. spørre et annet legekontor om å få en second opinion. Noe som kanskje vil gå litt kjappere enn hva resepsjonen hos Hanadalen er i stand til fikse for meg.
At det er barselspermisjon hos legen min er ikke en god nok unnskyldning. Det stilles krav om at det ytes nødvendig legehjelp. En fastlege skal uansett gjøre det meste for at ventetiden skal bli kortest mulig, uavhengig av helseproblemets omfang. Det er derfor tittelen kalles Fastlege.
Veldig fornøyd med legen. Lyttende, medmenneske og alltid god tid når du er der. Men legesenteret ellers har jeg ingenting godt å si om desverre.. Da fastlegen var i permisjon var det ingenting som holdt meg igjen der, desverre..
Vis flere...