Nadia Bashir

Allmennlegespesialist og fastlege
Kvinne, 46 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (2007)

Ledige plasser

0 av 1400
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

1 person

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Nadia Bashir er en av 604 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(25)
25 vurderinger
Tilgjengelighet
(20)
20 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(21)
21 vurderinger
Service
(19)
19 vurderinger

Siste vurderinger av Nadia Bashir

Upersonlig og lite hjelpsom

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Får ingen hyggelig velkomst, er ikke interressert i å høre på deg, overkjører, og blir helst kvitt deg så fort som mulig. Dårlig lytter. Dårlig kundeservice og bygger NULL tillit til pasientene sine ! Velg en annen lege om du vil bli tatt på alvor !

Overseende og uhyggelig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Blir totalt oversett. Hun hører ikke på hva man sier i det hele tatt og avbryter midt i setninger hvor man prøver å forklare hva man trenger hjelp med. Får ikke snakke. Veldig lite varm og imøtekommende. Føles som hun vil ha deg ut av synet hennes så fort som mulig. Anbefales på det svakeste...

Overlegen lege, styr unna

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Nadia og vikaren hennes har vært de mest uhyggelige legene jeg har vært borti på lenge. Førsteinntrykket var elendig, men servicen på dette legesenteret ble aldri noe særlig bedre.

Første legetime startet med at hun tok opp telefonen midt i en konsultasjon og snakket med en annen pasient i nesten 20 minutter (i tillegg til halvtimen som hun var forsinket over avtalt tid). Konsultasjonene virket ikke for henne som en toveiskommunikasjon; hun konfronterer deg med engang du kommer inn uten å engang håndhilse (eller si hei for den saks skyld!), og forventer at du selv vet hva som feiler deg og hva du skal gjøre med det. Jeg kunne like godt googlet symptomene mine, og kommet like langt.

Legen er også utrolig frekk, og kommer jevnlig med smålige kommentarer som hun kunne spart seg for. Videre bruker hun veldig ofte hersketeknikker og mumler fagsjargonger og innøvde replikker for å drøye ut flere legetimer for ett enkelt problem. Hun minimerer problemene ettersom "hun som lege vet best", og det samme gjaldt sykepleiern i resepsjonen ved overtrekk på faktura—ved konfrontasjon om ukjente tilleggstjenester som ikke ble nevnt på Legeforeningens gjeldende prisliste, kommenterte de med åpenbart improviserte begrunnelser.

Anbefales ikke i det hele tatt. Ønsker du en lege som ser deg, bør du velge en annen.

Pussig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hei,

Jeg hadde bestilt en time for å fjerne noen sting på hånda mi, og ønsket å få resept for en infeksjon som dukket opp av at jeg brukte bandasje. Timen gikk fint og legesekretærer (eller vikaren) gjorde jobben og fjernet stingene. Dette gjorde for så vidt ingenting, men da jeg etterpå spurte om å få resept for infeksjonen ble jeg henvist til å bestille en ny time slik at legen kunne gi meg en resept på det.

Jeg stusset litt over dette siden jeg antok at jeg befant meg hos legen? Forstod ikke helt årsaken hvorfor jeg trengte to forskjellige timer for noe som kunne ha blitt ferdig på en. Syntes dette var så pussig at jeg følte det var riktig å skrive det her. Er dette normal praksis? Ble litt paff over faktumet at jeg må nå tilbake for å få en slik resept grunnet legen ikke var der?

I telefonen fikk jeg beskjed om at jeg skulle ha en legetime, ikke en time med vikar/sekretær. En slik resept fikk jeg etter 10 minutter med appen «pushdoctor» og ville bare takke for det usedvanlige møtet og ønske dere lykke til med resterende pasienter.

En gjennomgang av disse anmeldelsene her har kun bekreftet hva jeg erfarte—et relativt useriøst legekontor.

Unngå som du kan

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hun vil bare kvitte pasienter. Useriøst og uprofesjonell. Brer seg ikke om hvilket situasjon har. Hun vil bare ferdig med det. Hun er ofte borte fra jobb. Anbefales ikke

Vis flere...