Jan Arne Holtz

Autorisasjon (2008)

Ekeberg Legekontor Telefonnummer22 67 09 6422 67 09 ...
Brannfjellveien 52 1181 Oslo
Jan Arne Holtz er en av 603 fastleger i Oslo

1 vurdering

Siste vurderinger av Jan Arne Holtz

Meget skuffende

Jeg hadde flere symptomer på preovergangsalder og delte de med han. Han så meg inn i øynene og lurte på om jeg var deprimert. Jeg måtte kontakte gynekolog privat for å få bekreftet at jeg er i overgangsalder. Jeg fikk da det hormontilskuddet jeg trengte og symptomene ble umiddelbart redusert. Jeg opplevde på ingen måte å bli tatt på alvor, men å bli bagatellisert. Jeg har sagt ifra om dette før, men han har åpenbart ikke endret seg. Skummelt.

Tilsynelatende sympatisk

Jeg opplever Jan Arne som en lege som prøver å virke sympatisk ved å sitte rett ovenfor deg og spørre hvordan du har det. Han lar deg prate og prate, men hører han egentlig etter?! Jeg opplever han som nokså hoven, han bagatelliserer situasjonen min og tar meg ikke på alvor. Han sender deg gjerne til å ta noen overfladiske prøver, men så avfeier han deg like lett uten å følge opp. Skummelt!

Lite sympatisk

Jan Arne Holtz er en lege som gjør den jobben han må, men som ikke nødvendigvis er interessert i å hjelpe deg i mer sammensatte tilfeller. I situasjoner med konkrete, enkle spørsmål fra min side har han ikke gitt svar på det jeg lurer på, og jeg har også opplevd ham som nedlatende ved flere anledninger under et besøk i en vanskelig situasjon. Har kun vært hos ham noen få ganger, men har likevel valgt å bytte fastlege på grunn av et lite tillitsvekkende inntrykk.

Flink og sympatisk

Jeg har en lang, sammensatt og slitsom sykdomshistorikk, men føler meg godt ivaretatt av denne legen. Han fremstår innsiktsfull, lyttende og tålmodig. Akkurat så bra som man håper en fastlege kan være. Anbefales